/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ASD Filer
Fra : 19431225
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 09-02-06 12:14

Hej

Jeg har et lille problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. Når jeg starter pc'en op (windows 98)
Kommer der en boks med følgende meddelelse. DER ER IKKE FOR ØJEBLIKKET NOGEN ASD-FEJL PÅ GRUND AF KRITISKE HANDLINGER PÅ DENNE cOMPUTER efter kort øjeblik forsvinder den og der kommer en ny boks med overskriften REGISTRERINGSEDITOR og følgende filer. HKEY_CLASSES_ROOT
HKEY_CURRENT_USER
HKEY_LOCAL_ MACHINE
HKEY_USERS
HKEY_CURRENT_CONFIG
HKEY_DYN_DATA

Alle disse dataer siger mig ingenting, men det må være noget galt. Er der nogen der har en god ide??
På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-06 12:29

Noget kunne tyde på, at der er slettet nogle filer til et program der starter med windows.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-06 12:30

Har du selv slettet noget for nylig uden afinstallation?

Kommentar
Fra : Nick12

Dato : 09-02-06 12:55

jeg er næsten sikker på at du har fået en virus, måske en tjonjen hoase og da det næsten kun er Windows XP sp2 der kan stoppe den, er der kun et at gøre, formater det hele, du kan også være heldig, at installer Windows XP. men der skal være SP2 opdatering på den. men mange gange er der kun forebyggene virkning, og derfor anbefaler jeg at du formater din windows 98

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-06 13:00

Nå, nå!

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 09-02-06 16:32

hej
Hvad nu vis han ikke har win xp , nick12.
mvh hardy