/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sjove Albatrosser klip
Fra : lassebasse-37
Vist : 884 gange
100 point
Dato : 09-02-06 01:54

Hej Allesammen.
Jeg så engang for mange år siden en nytårsudsendelse fra DR, hvor de viste alle mulige sjove klip. Bla. et med nogle albatrosser der lage an til landing og en kommentator gjorde det vildt sjovt med underlægningslyde af gamle enmotorsflys lyde og enkle kommentarer fra ham selv. Skidesjovt da fugle er superelegante når de flyver, men totalt til grin når de skal lande og lette. He he! Hvor f.... får man fat i det henne (ud over DR)??
Mvh Lasse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-06 08:46

har du overvejet at skrive til DR og høre om du kan købe klippene ????

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-02-06 09:14
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-06 12:43

Jeg kan godt huske de klip, du snakker/skriver om, de mere eller mindre crash-landed. Albatrossen har ikke sin ynde under start (take off) eller landing, men derimod i luften
Mon ikke de er noget at finde her http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00004WG2U/103-2747027-3331032?v=glance#product-details
Det er i hvert tilfælde med Sir David Attenborough og mener da også at ha' set "klippet" på Animal Planet, netop med Sir David Attenborough.
Jeg søger lidt mere... men forvent ikke for meget