/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Backupprogrammer
Fra : marcussen1
Vist : 1083 gange
500 point
Dato : 08-02-06 15:41

Er der nogen, der har forslag til backupprogrammer, ingen hindring, hvis det er gratis.
Jeg har Nero og selvfølgelig også Windows, men kunne godt tænke med noget andet.
MVH
Niels

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 15:59

Jeg ville nu nok holde mig til den der er i Windows, eller kopiere hele skidtet (data) over på en ekstern USB Hard Disk, men du kan jo kigge lidt på dem her:
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tag=srch&qt=backup&tg=dl-20

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-02-06 16:03

Gratisversionen af SyncBack er udmærket http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 500 point
Dato : 08-02-06 17:01

Prøv at se her, simpelthen det bedste.
Går dit system ned, trykker du bare F11, og du kan genskabe alt, uden tab af data.
Går alt ned, har du selvfølgelig lavet de 8 startdisketter, der skal til for at gendanne systemet.
Bruger det selv, og det virker bare, ikke alt det bøvl med at lave cd´er til backup
http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 08-02-06 17:37

Sofus...
et rigtig godt program, der tager alt med. Er det virkelig gratis, eller er det trial-program?
Niels

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-06 20:17

Har du prøvet den oprindelige windows back-up?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;302894
Eller hvad med denne?
http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-02-06 00:52
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-02-06 06:34

Desværre kun en prøveudgave.
Men laver også backup af hele drevet.
Du kan klone din disk og meget andet

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-02-06 07:25
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-06 08:13

Som jeg indledte med og som BjarneD er inde på. Hvad er det, du ikke kan lide ved den oprindelige Windows back-up? Hvilke funktioner som ikke er i denne, er det du søger? Jeg syntes personligt den dækker fint, men måske du har et andet bud?
OK! Jeg har da også "dobbelt" liggende på min computer f.eks MS-Office (koster) og OpenOffice (er gratis)... men bortset fra prisen, og andre "småfunktioner", ja så er der ikke den store forskel.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 09-02-06 15:56

Tak for svaret sofus.dk.
Et rigtig godt program, blot ærgeligt at det kun er prøve, men forståeligt. Tak også til Jer andre for gode forslag.
Mvh
Niels