/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
statoil job i norge
Fra : henham
Vist : 14345 gange
100 point
Dato : 08-02-06 12:10

har hørt statoil søger 500 mand til boreplatform i norge er der nogen der kan hjælpe med et link til den annonce

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-02-06 12:19

Prøv med kontakt via dette link: http://www.statoil.com/jobb
Held og lykke

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 08-02-06 12:20

Det eneste jeg kan finde om job i Statoil Norge indeholder ikke noget om boreplatform

http://www.statoil.com/statoilcom/po/nr303104.nsf?opendatabase&lang=no

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 08-02-06 12:24
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-02-06 12:25
Kommentar
Fra : postkort

Dato : 08-02-06 12:26

Den ville så ikke linke direkte.

Job i udlandet => Europa (ikke EU) => Norge => vælg alle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 12:26

500 mand, det var ikke så lidt (arbejder selv offshore).
Kig engang på https://www.aetat.no/sbl/as/stillingssok/resultat.do

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-02-06 12:30

Det er dem her Q-Star Manpower der søger 500 mand og det er også til Norge
http://www.q-star.dk/Default.asp?ID=80

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 12:32

NB: Der er ikke 500 mand på en boreplatform max. omkring 80 og på produktionsplatforme ja her kan det variere fra 100 op til et par hundrede, så lige 500... 'det kan man roligt sige er en "and". Statoil ejer så vidt mig bekendt slet ingen boreplatforme, kun produktion... når vi snakker offshore. Du må hellere henvende dig til din "kilde", og spørge hvor pokker han/hun har set eller hørt om 'det.
Held og lykke i offshorebranchen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-06 12:35

jangchr... jamen det er jo en helt anden historie, men de fleste forbinder olie & gas med offshore og boreplatformsarbejde, hvad dette jo ikke er
Citat
500 personer til job i olie- og gasbranchen i Norge

Fint nok at du fandt det a'li'veller

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-02-06 12:38

Citat
jangchr... jamen det er jo en helt anden historie, men de fleste forbinder olie & gas med offshore og boreplatformsarbejde, hvad dette jo ikke er

Fordi jeg skrev dette er fordi jeg skal selv på kursus ved netop dette firma,så derfra viste jeg at de søger 500 mand

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-06 12:45

Prøv af kontakte 3F i Esbjerg – hovedparten af de lige stillinger er onshore:
http://www.3f.dk/Transporthuset-Esbjerg/Nyheder/S%c3%b8ger%20danskere%20til%20500%20jobs%20i%20Norge.aspx

Godkendelse af svar
Fra : henham

Dato : 08-02-06 13:34

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-02-06 14:07

Velbekomme