/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Superbowl - rolling stones
Fra : mudshade
Vist : 1244 gange
50 point
Dato : 07-02-06 22:38

hey..
Nogen her inde der så superbowl?? Kanon kamp, må man sige.. ville lige høre om der er nogen her inde der ved hvad det var for en sang at rolling stones spillede i pausen??

mads

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 07-02-06 22:49

Hej

Fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Bowl_XL

The Rolling Stones performed during the halftime show, which was sponsored by the American telecommunications company Sprint. They performed three songs; the first two — "Start Me Up" and "Rough Justice" — had offensive words bleeped out due to a five-second delay imposed by ABC and the NFL to prevent another fiasco similar to the Super Bowl XXXVIII halftime show controversy with Janet Jackson. The third number was (I Can't Get No) Satisfaction.

However, the choice of The Rolling Stones sparked controversy in the Detroit community because the band did not represent Motown Sound or any other artist or style from the area's musical history.

Altså:
"Start Me Up"
"Rough Justice"
"(I Can't Get No) Satisfaction"

Mvh. Niels

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 07-02-06 23:16

Tak for svaret NielsPT. så enkelt kunne det være mange tak..

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 07-02-06 23:17

sorry, ville have givet dig 5 stjerne.. Men det gik lidt galt..