/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
tegninger
Fra : mingg
Vist : 886 gange
100 point
Dato : 07-02-06 17:44

de der så omtalte muhammed tegninger kan de findes på nettet et sted

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 17:45

mon ikke www.jp.dk ligger inde med dem

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 07-02-06 17:51
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 17:51

Værsgo... (tror jeg nok) http://www.brusselsjournal.com/node/698

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 07-02-06 18:04

Håber at mange snart vil fortstå Islams sande ansigt

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 07-02-06 18:09

Doc, jeg har fattet islams sande ansigt for mange år siden.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-02-06 18:41

Tak for de links, -jeg havde faktisk ikke set de tegninger før.....
Ikke andet... jeg er helt skuffet.. Skulle DE være sårende..
Så skulle de bare se, når satirikerne VIRKELIG ruller sig ud..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 18:54

Brigitta... ditto her, men er 100% enig med dig. Det bekræftiger min egen teori om, at det slet ikke er tegningerne, de er tosset over, "de" skal bare ha' en ny "syndebuk".
Uha, uha... tænk jer hvis Blæksprutten og Svikmøllen, stadig havde eksisteret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 19:09

Gisp Clan - det med Blæksprutten og Svikmøllen.
Rabiate mennesker har fået sig et fixpunkt som de er enige om at være imod.
Måske er det ikke engang rigtige muslimer, som hærger den Islamiske verden.
De har i hvertfald ikke læst og forstået Koranen.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 07-02-06 19:24

Det er så trist at dette er blevet sådan en voldsom konflikt...
Vi har jo tradition for at (kunne) gøre grin med hvem somhelst og hvad somhelst. Også vores egen tro. Tænk på Monty Python og deres film "Life of Brian", - eller Thorsen's Jesus pornofilm (var det i 80'erne?). Omvendt så var der jo noget med en supermarkedskæde, der trak en stor sending klipklap sandaler tilbage, fordi der var Jesus eller Jomfru Maria motiv på, og DET blev for meget for katolikkerne, og dem ønskede man altså ikke at støde.....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-02-06 19:34

Jeg bliver nok mest berørt af tegningen af tegneren, der sidder og gemmer sig og kikker sig over skulderen mens han arbejder på sin muhammed-tegning. Meget beskrivende for situationen.

Og den med Muhammed, der får en appelsin i sin turban, den er da også lige i øjet...

Synd, at tegningerne ikke har fået den anerkendelse, som de faktisk osse har fortjent..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-02-06 19:48
Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-02-06 19:57

Må jeg spørge Maj-Britt om hendes mening angående Islams sande ansigt

Godkendelse af svar
Fra : mingg

Dato : 07-02-06 22:21

Tak for svaret ans.
jeg fik nogle billeder på en sms, jeg kunne forstå og det var dem de var blevet stødt over,men det her er jo harmløs

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-06 22:40

Ja, de er harmløse, men jeg tror nu heller ikke, det er det, "krigen" drejer sig om.