/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Hanna Rasmussen
Fra : binky
Vist : 1283 gange
150 point
Dato : 07-02-06 15:49

Jeg er ved at læse en bog, der hedder "Det søde liv er surt", skrevet af Hanna Rasmussen. Den er selvbiografisk. Jeg kunne tænke mig at vide, hvad der er blevet af hende. Det er en pragtfuld bog.
Nogen, der kan hjælpe?
mvh
binky

Kommentar
Fra : klars

Dato : 07-02-06 17:05

Hejsa !!!!
Under forfattere på nettet, er der omtalt en Hanna Rasmussen (1829)

MVH
Klars

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-02-06 11:57

Hej klars.
Det kan ikke være hende, for hende jeg mener, har været filmstjerne-fotomodel bl.a. i Italien. Jeg mener, hun var aktiv i 1960'erne.
mvh
binky

Kommentar
Fra : klars

Dato : 10-02-06 16:09

Hej blinky !!!!
Citat
RASMUSSEN,HANNE: Det søde liv er surt. u.å. Stig Vendelkjærs Forlag. 146s. Hæftet med omslag .historien om et liv fra et religiøst hjem over børneværnets opdragelsanstalter på Sjælland til call-girl, filmsjerne og lykkelig mor.

MVH
Klars

Kommentar
Fra : binky

Dato : 10-02-06 18:05

Hej igen klars.
Det er netop denne bog, jeg lige har læst. Derfor blev jeg interesseret i at vide, hvad der er blevet af Hanna Rasmussen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-02-06 18:56

Jeg kendte hende fordi hun som barn boede ikke så langt fra mig. Hun må i dag være henved 70 år. Hun kan ikke være blegnet af den grund for, man kan ikke blive mere blond en hun var i sin aktive tid.
Hendes bog var meget omtalt i det lille samfund.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 17-02-06 19:30

Hej transor
Hun er en meget spændende kvinde, og jeg er meget nysgerrig efter at vide, hvad der er blevet af hende. Kan du fortælle noget om hende, selvfølgelig uden at gå over nogen grænser?
mvh
binky

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-02-06 00:11

Jeg har ikke set eller hørt noget om damen i over 40 år. Jeg kunne fortælle et og andet om hendes baggrund, men det er at gå for tæt på når det er virkelige mennesker, det drejer sig om . Det er ikke mere end godt 5 år siden jeg mødte en person, der som barn var vokset op i den samme lille lokale religiøse gruppe, som Hannah. Helt tæt på var jeg nu ikke fordi de også havde deres egen skole, hvor dog ikke alle medlemmer sendte deres børn. Hun er også nogle år ældre end mig, og i den alder betyder nogle få års aldersforskel meget for hvem man omgås.

Annuller spørgsmålet
Fra : binky

Dato : 11-03-06 18:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål