/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ople Astra Ledningsdiragram
Fra : 1600golf
Vist : 2173 gange
100 point
Dato : 07-02-06 14:34

Hej er der nogle der kan hjælpe mig. Jeg vil sætte en bilradio i min astra. men men ejern før mig har klippe ledning over og sat dem i et stik. og de stik passer ikke i min ny bilradio. så jeg vil høre om der er nogle der har en ledningsdiragram til et astra 1.8 16V fra 95
så jeg kan se hvad det er for nogle ledning der skal sidde i det ny stik????

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-02-06 14:39

Du trenger ikke lednings diagram for at montere en ra dio.Du kan købe i bilstereo forretninger en overgang til din radio.Går ikke det, kan du bare måle hvad der er +og stel og høytalere.
alimak

Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 07-02-06 15:22

jeg er helt enig med alimak , du behøver normali ikke et ledningsdiagram for at montere en autoradio
men hvis du gerne vil have et ledningsdiagram over din bil , vil jeg foreslå at du køber en "haynes owners handbook" , der er bla et ledningsdiagram + der står hvordan du udføre de fleste reparationer
sådan en bog koster ca 200,- og findes i de fleste autodele forretninger ( t.hansen , Høyers autodele m.m.)
mvh Brian J

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-06 16:10

Du kan downloade dine diagrammer, ganske gratis.

http://www.die-opel-tuner.de/include.php?path=content/overview.php&type=4&PHPKITSID=189a2af41cec9147193d45b32444d553

Hvis linket ikke virker skal du kopierer hele ovenstående link del ind i din adr. linie alt sammen ud i et.

Godkendelse af svar
Fra : 1600golf

Dato : 09-02-06 22:31

Tak for svaret thulin.