/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
min mand ser på teenagerpiger
Fra : Disi
Vist : 1361 gange
100 point
Dato : 07-02-06 10:25

Hvad er der galt, når min mand ser på teenagerpiger på forskellige pornosider hver dag på sin arbejdsplads?
Jeg er ved at blive sindsyg
Det er i perioder han gør det her har det været den sidste uge.
Vi har det da ellers godt på alle måder.
Og de er jo ikke nogen på min alder (40 år) han kigger på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-06 10:28

Jeg kender mange gifte kvinder på 40 og derover der om sommeren tager til byen eller på stranden ...og kigger på (yngre) mænd.

Hvad er forskellen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-02-06 10:28

Han søger vel efter http://www.kandu.dk/Spg81323.aspx ???

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-06 10:34

jakjoe for hulan

min mening: det skader ikke at kigge og så er den ikke længere

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-02-06 10:35

Hmm.... Hvad er der galt?

Der er rigtig mange ganske almindelige, trofaste, kærlige mænd, der ser på flotte piger - også pornografisk, uden at det behøves at betyde noget i forholdt til det parforhold, han lever i.

Pointen er, at det betyder noget for dig. Jeg tænker, at når han ser på siderne på sit arbejde, bliver du vel ikke konfronteret med det, gør du? Hvis du ikke kan undgå at se det, så synes jeg, det vil være på sin plads, at din mand tog hensyn til dig.
Under alle omstændigheder tror jeg, løsningen ligger i, at din usikkerhed kommer væk, for ærligt talt, er det så ikke mest det, der er problemet?
Man kan som regel godt tåle, at ens mand nyder synet af flotte piger, hvis man tror på forholdet og har selvtilliden i orden - har man ikke det, føles det absolut truende.

Her i huset har jeg i de perioder, hvor jeg ikke har været på toppen, eller vores forhold har været lidt i krise, bedt min mand om ikke at se på porno, sådan så jeg kan se, at han har gjort det. Det respekterer han. Om han vælger at se på det, ved jeg selvsagt ikke, og det betyder heller ikke noget for mig. Jeg skal bare ikke konfronteres med det, når jeg selv er lidt nede...

Jeg håber, du forstår mig?

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-06 10:37

Når bare han samler appetitten ude og spiser hjemme, er der intet galt i det, det er garanteret helt almindeligt for begge køn, at de "kikker", at du bliver trist over det, er forståeligt nok, men når i ellers har det godt på alle måder, så prøv at se bort fra hans kikkeri

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 10:39

Med ret til at tænke som en mand kan jeg fortælle dig du ikke bør være bekymeret.
Men du skal fortælle ham, at det går dig på, spørge hvordan det kan være han at gør det, for det sårer dig og gør dig jalous. Men igen, find mig en MAND der ikke kan lide at kigge på kvinder. (I overfør betydning)Og så længe han "spiser" hjemme er det vel at foretrække.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 10:42

ja det er vel rigtigt nok

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 10:47

Du kan også lave den totale turnoff.... Spørg om du ikke må kigge med... Så er det pludselig ikke sjovt mere. Med mindre han ikke fatter et vink med en vognstang, som man siger.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 10:52

- Jeg tænder på teenagepiger

Joan Ørting - 8:00 - 13. jan. 2006

?
Jeg er en fyr på 24 år. Jeg er under uddannelse, og vil betegne mig selv som velfungerende. Jeg er flot, og har på ingen måder problemer med at omgås eller score piger/kvinder.

Jeg er for tiden single, og ønsker mig på et tidspunkt en smuk og intelligent kvinde på min egen alder, at indgå parforhold med. Jeg tænder på piger på min egen alder, men har også i lang tid (ca. 5 år) tændt rigtig meget på helt unge teenagepiger på ca. 13-16 år.

Jeg har mange gange været sammen med piger på 15 år - selvfølgelig med deres egen vilje - og jeg synes, at det er noget af det frækkeste der findes. Jeg tænder meget på deres flotte, slanke kroppe, og deres pigede og kønne ansigter. Deres uskyld.

De skal være udviklet fysisk og have former. De skal altså ikke ligne børn. Vi er meget åbne i min vennekreds, og jeg er derfor klar over, at de fleste af fyrene, har det på samme måde som mig. Derudover har jeg ikke kunnet lade være med at bemærke mange mænds hungrende blikke efter selvsamme teenagepiger i indkøbscentre, på gågader osv.

Jeg mener, at det er en naturlig lyst jeg og mange mænd generelt har. Et instinkt kan man måske kalde det. Området er tydeligvist et kæmpe tabu, og mine lyster er bestemt ikke noget man skal råbe for højt om i visse forsamlinger.

Men hvad mener du mht. mine og tydeligvis mange andres lyster til unge teenagepiger?
Fyren

!
Kære fyr

Jeg forstår godt hvad du mener, og giver dig helt ret i at mange mænd er tiltrukket af unge pigers ungdommelige og livgivende energi. Mange føler sig gladere og mere maskuline i selskab med unge piger, fordi pigerne stadig er i besiddelse af deres sårbare feminine udstråling.

Som årene går påtager kvinder sig flere og flere maskuline opgaver og mange bliver også mindre tillidsfulde overfor mænd, og det kan ødelægge noget af det fine og uskyldige som ellers virker så tiltrækkende på maskuline fyre.

Men selvom du og mange andre har lyst til at indfange og nedlægge disse unge piger, så er mit råd at ære pigerne ved at nyde deres selskab og livgivende energi, men at holde fingrene fra dem.

Indånd deres duft, nyd stemmernes lyse klang og de feminine bevægelser, men lad glæden og opstemtheden cirkulere i din krop uden straks at skulle forløse spændingen i en seksuel udløsning. Se det som en øvelse i at beherske din seksualitet og holde på kraften.

Jo større grad af ophidselse og begær du kan tåle, jo bedre bliver du som elsker. Set fra pigernes side, så vil de fleste nok foretrække, at gå i seng med en fyr, som de kan forelske sig i, og som forelsker sig i dem. Engangsknald vil for de fleste unge piger føles som et svigt, også selvom de selv sagde, at de gerne ville.

Mange varme klem fra Joan

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-02-06 10:58

Disi, der er stor forskel på, at sidde foran sin computerskærm og nyde at se på teenager piger (som vi jo må indrømme ser irriterende perfekte ud), og så gå ud og have sex med dem.

Jeg tror, det er de færreste mænd, der ikke lurer på disse skønheder, og det er der i mine øjne intet som helst galt i... Det er hormoner, der styrer den slags - I øvrigt synes jeg da også, der er skønt at se på smukke piger... Det er da vildt livsbekræftende - men det gør mig hverken lesbisk eller afsporet... Den menneskelige krop er bare fascinerende.

Som sagt tror jeg ikke, problemet ligger hos din mand (hvis han altså nøjes med at kigge)- enten er det et fælles ægteskabeligt problem, eller også er det et problem du har, med dig selv..
Noget siger mig, at alt ikke nødvendigvis er så godt, som du beskriver i dit ægteskab. I så fald tror jeg, dialogen ville være faldet i jeres hjem og ikke her...

Vaxen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-02-06 11:10

Sådan er alle mænd.
Smukke piger og hurtige biler.

Men når alt kommer til stykket, holder de sig til det, der er værd at komme hjem til.

At se på unge piger, er en hobby for mænd...
Men tvivler på der er mange, der vil bytte en intelligent kvinde ud med en dum "blondine" der ikke kan andet, end se godt ud.

Så den ville jeg ikke give mange tanker.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-06 13:01

Det er meget normalt at mænd de kigger meget på piger - yngre piger.
Men så længe det bare bliver i det skal du ikke tage det så tungt. Min mand kigger da også, og jeg er ligeglad, for i sidste endne er det mig han vil være sammen med jo.

Men har du prøvet at snakke med ham om, hvorfor han kigger så meget ?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 13:05

Nej det har jeg ikke,han ved jo ikke lige at jeg ved han kigger ... Han sletter godt nok mans spor i oversigt,men glemmer de ligger et andet sted osse

P.s Det er overhovedet heller ikke fer af mig at cheke hans Pc,det hved jeg godt

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-06 13:11

SS jeg tror ikke du skal tage det så tungt. Det ligger vidst i mandens natur at kigge på piger. Og i sidste ende, så er det jo dig han kommer hjem til og hygger med ikke?

Mange mænd kigger på disse flotte perfekte unger piger, men det er ikke sådan en de selv ville have i den virkelige verden. tro mig, alle minemande venner kigger også meget, men i sdtse endne vil de ikke have sådan en pige fordi de vil kunne have deres kone og kæreste i fred, og mange af disse kan være ret indbildske.

Men bare rolig, det er kun normalt.... du ville kunne mærke hvis noget var galt, for så længe i har det godt og han behandler dig godt som han plejer, er der intet at være urolig for

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-02-06 13:14

Kigger du ikke til tider.

Kunne det ikke være han søgte inspiritation, til jeres sexliv.
Det kunne jo være du fik mere sex, end hvis han ikke så på piger.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 13:20

Det har sket,men det med inspiritation syndes jeg ikke jeg kan få fra de sider,syndes mange af dem er totalt klamme og urealistisk.
Hvor jeg kunne drømme om nogen realistiske sidder og så på vores egen alder

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-02-06 13:24

Disi, endnu engang, så tror jeg, det er dig selv, du skal ransage - og jeres forhold til hinanden.
Du fortæller nu, at han ikke ved, at du ved det.
Du fortæller også, at du har tjekket efter, og ikke opdager det ved et tilfælde.

Hvad er det, der får dig til at tjekke? Der må være en grund til, at du er usikker?
Er det noget han gør/siger?
Er det din egen intuition om, at noget er galt?
Er det jeres forhold, der ikke er på toppen lige nu?
Er det noget du altid holder øje med, og han så en gang imellem "falder igennem"?

Har du spurgt dig selv, om det betyder noget i jeres forhold?
Bliver du mindre glad for dig selv, fordi han kigger på porno?
Føler du, at du skal leve op til noget?
Føler du, at hans kærlighed til dig er mindre, når han kigger på porno?
Er du glad for jeres sexliv, eller mangler der noget?
Er i ligestillede i jeres sexliv, eller har i forskellige behov?

Hvad er det, der gør, at du ikke kan fortælle din mand, at du har tjekket hans computer?
Og at du ikke har snakket med ham om, hvad det gør ved dig?

Måske vil han dig intet skidt - garanteret det for ham er to helt forskellige ting, som han slet slet ikke kæder sammen. Han vil have dig, han elsker dig og ingen anden. Men han kigger selvfølgelig på det smukke i verden, ligesom vi alle gør.

Du skal selvfølgelig ikke svare på alle de spørgsmål her, men jeg tror stadig, at det for dig er tid til selvransagelse.
Du kan ikke lægge dette på din mand - hvad han gør, er helt normalt. Din reaktion er også normal, men belastende for både dig og dit parforhold...

Jeg ønsker dig det bedste

Vaxen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-06 13:24

Hehe tror bare vi skal acceptere at sådan er mange mænd. Jeg ville virkelig ikke tage det så tungt....

Min mand kigger, mine venner kigger. Og alle fortæller mig, at man skal ikke lægge noget i det, det gør de bare fordi mænd kan lide at kigge. Min mand gør det også når vi er ude og gå en tur, så kan han da godt sige hvia han ser en pige han sys er flot, og for det meste kan jeg kun give ham ret. Men det gør mig intet, for jeg stoler meget på ham, og han garanterer mig altid at det jo er mig han sagde ja til i kirken, og det er jo mig han kommer hjem til hver dag og sådan.....

Så tror du kan være ganske rolig

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-02-06 14:13

Alle er med på en kigger.
Men det bliver galt, når modparten begynder at føle ubehag.
Tag en snak med din mand.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 14:54

Jeg tror vi stopper her
det er nok bare mig der er lidt sårbar er lige ved at runde 40
Vi nok alle vores perioder hvor man er lidt negativ.også længe han tager appetiten ude og spiser hjemme skal altting nok gå

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 07-02-06 14:56

Hehe det er den rette indstilling ;)

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-02-06 14:57

At han kigger ,det er tegn på at han er en rask sund mand.Om unge piger ikke havede interesert ham så ville jeg blive mere bekymret.Det er ikke han der har et problem det er dig der må gøre noget med din chalusi.At han gør det på arbejdet, og ikke der hjemme er for og beskytte dig, da han antagelig ved at du ikke kan li det. Jeg synes du skal lade som om du ikke ved det, og vær stolt af din mand.Som tager hensyn til dig.
alimak

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-06 15:25

Det lyder fornuftigt Disi.... tag den med ro, og husk på alle de dejlige ting omkring dig...

Livet er jo herligt

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 15:50

Tak for svaret vaxen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-02-06 15:54

Disi -> Hvad tror du han tænker, hvis han finder (..hvad jeg kun formoder du har?) et massageapparat?

1.) Er jeg ikke nok?
2.) Er min ikke stor nok?
3.) Vil hun hellere ha' ham sports-negeren på fjernsynet?
4.) Hvorfor er hun så sammen med mig?
5.) ...digt selv videre

Jeg skriver dette fordi jeg (..også) kender kvinder på 40+, som har både en sådan 'fætter' ..OG en mand.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-02-06 16:01

Jeg lagde en vittighed igår herinde, den vil jeg da lige bringe her, da den understøtter samtlige teorier der har været nævnt, og engentlig slår hovedet på sømmet: Og så kan Disi jo bytte "hustruer" ud med "mænd".

Alle hustruer er ens.
De har bare forskellige ansigter, så vi kan kende dem fra hinanden.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 07-02-06 18:00

lige en kommentar disi,
min mand har samme interesse i stor stil. sommetider generer det også mig noget så vældigt.
jeg har foreslået, at vi kigger sammen, men fik ikke den store respons.
nu gik jeg så ind på google i går og søgte på dejlige mænd. sad og var meget "nærsynet" , da han gik forbi. ingen respons

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-02-06 21:01

et massageapparat? det har jeg op til flere af
men bruger man sgu osse

Kommentar
Fra : hamdengule

Dato : 28-04-09 22:05

jeg kan sagtens forstå at det er træls, jeg vil også have det underligt hvis min kærste sad og så porno, men andre mænd hele tiden.
men jeg syntes ikke du skal gøre noget ved det.
for som det gamle ordsprog siger "nok se ikke røre" og så længe han holder sig til det skal det nok gå.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-04-09 07:03

jeg sammenligner manden i mit liv med den lille terrier, som jagter lastbiler - hvad vil den stille op, hvis den standser?????

de smækre ungpigelår og min mand - jeg dåner

jeg holder skam meget af ham

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 21-11-12 20:04

hej disi.
Det er en del af mandens kodning fra fødslen af men at glo på 16 til 20 årige piger er nok lige lidt ungt men du skulle måske selv begynde at kigge efter andre mænd på nettet og på gaden så han opdager det.så kan du jo konfrontere ham med det

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-11-12 18:46

Jeg kan ikke forstå at mange kvinder irriterer seg over at manden kigger på porno. Det høres ud som det er utroskab at se på porno eller på unge piger. Lad nu jeres mand få have sine fantasier i fred.
Alimak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-12 09:27

Mænd som kigger på unge 'damer' er sgu lidt underlige i mine øjne.
Tænk at fantasere om en purung kvinde der ligger nøgen i sengen: Stiv som en brædt med lukkede øjne og knyttede næver, medens hun usikkert hvisler ud mellem tænderne: Du må gerne !!!

Næeh... må jeg bede om voksne kvinder over 40, som ved hvad sex handler om og som forstår, at tage hånd om problemets rod med begejstring
</MOLOKYLE>