/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Reservedel til HP 720 camera
Fra : arnely
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 06-02-06 15:22

Har et HP 720 Photo Smart digital kamera, som er gået i stykker (næsten).

Problemet er at bag på kameraet sidder en lille skærm. Denne skærm er gået itu.
Det betyder at man ikke kan betjene kameraets funktioner, ”sætte dato, tømme kameraet, se om billedet er ok man lige har taget o.s.v.

Har været omkring HP’s hjemmeside, for og høre på en ny skærm. Hp anslår en pris på kr. 1800,- Det er kr. 200,- mindre end kameraet kostede fra ny!

Jeg tænker om man kunne finde et sted på nettet hvor man kunne købe den skærm ”reservedel” og evt. selv skifte den. Eller få en elektromekaniker til og gøre det.

Men hvor kan den skærm mund skaffes fra?

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 06-02-06 16:25

Jeg tror at du bliver nød til at købe et nyt det vil nok værer det bedste ellers bliver det nok et dyrt kamera du har til sidst og hvis det er nogle år gammel så mener jeg ikke det kan svare sig at lave.

Hilsen orpe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-02-06 16:27

Ved Østbanetorvet i Århus har vi en radio, tv mm. mand, der reparerer billigt.

Om han også reparerer kameraer, det ved jeg ikke.

Men da værd at prøve.

Hanne

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-02-06 18:43

Jeg ved at det ikke er dette svar du er ude efter -men jeg vil bare lige vise dig hvad brugte kameraer er værd i dag....Så at reparere dit er nok ikke lønsomt...desværre

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?Fritekst=photosmart&RubrikId=20320&PrisTil=9999999&PrisFra=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&BilledVisning=

Så hvis du ikke ønsker at købe dig et helt nyt ser jeg at du får ganske meget for pengene ved at købve et her...

Mvh sverola

Annuller spørgsmålet
Fra : arnely

Dato : 06-02-06 23:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål