/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
"siden kan ikke vises"
Fra : goa8
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 05-02-06 18:34

Jeg er i klemme med et problem: Når jeg klikker på et link - hvad enten det er fra mine foretrukne - eller på en side, vises beskeden "siden kan ikke vises" Når jeg trykker på reload kommer den frem. Er jeg derimod inde på en side f.eks "dr.dk" og vil skifte fra det ene til det andet, er der ikke nogen problemer.
Er det et serverproblem?
Jeg har renset cookies, genstartet, systemgendannet, sat browseren til standard, også hvad sikkerheden angår.
Nu er jeg ved at løbe tør for ideer. Kan du??hælpe?
Venligst
Goa8

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-02-06 18:46

Prøv også at fjerne midlertidige temp filer

Kommentar
Fra : lille_pigen

Dato : 05-02-06 19:52

virus tjek.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 05-02-06 19:59

Hej goa8,
Du kan prøve alt fra nu af og til jule aften. du kan ikke finde fejlen. Har selv været fuldstændig det samme igennem.
Det ender i en formatering af maskinen. Mit problem opstod efter en opdatering af SP2. og med Norman firewall på maskinen.

Men du kan læse mit forløb her på spywarefri forum...her er linket
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22040´

Held og lykke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-02-06 21:50

Jeg har haft problemet, både med Windows millenium og Windows XP, .

Og til sidst kunne man ikke komme på nogen sider overhovedet, den bærbare kunne slet ikke komme på nettet til sidst.

Det er virus eller noget andet skidt.

Begge PCer måtte formateres, da det ikke kunne lade sig gøre at finde og dermed fjerne det skidt der var skyld i problemet.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-06 21:54

Prøv at gå ind på www.arlet.dk Hent hijack this, kør en scan send log filen til ham. Så tjekker han den igennem og sender en mail til dig om hvad du har af snavs på din computer og hvad du skal gøre ved det.

Der er også flere udmærket guides og software du kan hente gratis derinde.

Mvh Jacob

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-06 09:03

Det kunne være et problem med driveren til dit netværkskort. Opdater denne eller tjek den under:

Kontrolpanel->Ydelse og vedligeholdelse->System-> ...vælg fanen: 'Hardware' og klik på [Enhedshåndtering] find og klik på Netværkskort. Højrelik på dit kort og vælg nederst i menuen: Egenskaber ..tryk så på [Fejlfinding], hvis der er noget galt.

Det kunne også være du havde flere drivere kørene? Fjern de du ikke benytter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : goa8

Dato : 06-02-06 18:22

Tak for de opmuntrende og også tak til "de ramte" - jeg håber ikke jeg skal ud i en formatering - det er bare fo bøvlet! Jeg var inde pog kigge på www.arlet.dk - det ser lovende ud og skal prøves.
Goa8

Godkendelse af svar
Fra : goa8

Dato : 06-02-06 18:25

Tak for svaret Simmaster. Jeg er ikke helt derude hvor jeg vil formatere - men må prøve forskelligt, derfor rammer dit svar mest det jeg kiggede efter
Goa8