/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
ikke helt slægt men...
Fra : lille_pigen
Vist : 569 gange
20 point
Dato : 05-02-06 17:46

hej Jeg har en gammel "ven" som jeg ikke har set i flere år. det er en dreng der gerne skulle gå i 7 klasse nu. han har gået på bjerregrav skole og er pleje barn. hans navn er Michael og det ville være sjovt at møde ham igen . ved i hvor han er?

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 05-02-06 17:53

hej.
først skal vi vide hvilken bjerregrav skole du mener. der er flere byer der hedder bjerregrav.
der er bl.a. en ved randers og en ved viborg

Kommentar
Fra : lille_pigen

Dato : 05-02-06 17:55

Ø.Bjerregrav skole i Randers.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-02-06 17:58

Jeg ved ikke hvor han er, selv om turen går forbi
bjerregrav af og til.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-02-06 18:25

Det var en skam for jeg kender kun det andet Bjerregrav mellem Skals og Møldrup...

Ved du slet ikke hvad han hedder til efternavn?
Eller hvad plejeforældrene hedder??

Hvad med andre klassekammerater, fælles bekendte...lærerne på skolen???
Flot, dygtigt spurgt i så ung en alder, Svend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-06 18:52
Kommentar
Fra : anjmar

Dato : 05-02-06 20:27

Ellers prøv at e-maile skolelederen for Bjerregrav skole (Randers):
Marianne Kirkelund mak@purhus.dk

eller en af lærererne:
Anders Olesen anders.f.olesen@get2net.dk
Charlotte Jensen Charlotte.Jensen71@skolekom.dk

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 05-02-06 21:12

desværre jeg ved ikke mere om det,han er for ung.
jeg boede selv i øster bjerregrav indtil 1967.

Annuller spørgsmålet
Fra : lille_pigen

Dato : 06-02-06 19:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål men tak for alt