/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Fjernundervisning
Fra : hoghog
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 21-11-02 16:04

Er der nogen som har skrivet/lavet opgave om fjernundervisning eller ved hvor jeg kan hente hjælp ? Jeg interesserer mig mest at finde ud af følgende om fjernundervisningen: pædagogiske metoder, læring, ansvar for egen læring og motivation.

Accepteret svar
Fra : itgrafen

Modtaget 20 point
Dato : 21-11-02 19:08

jeg har skrevet 30 sider om pædagogiske metoder, læring, motivation, målgruppeanalyse, læringsanalyse mm.
sig til hvis det har interesse

vh
dorthe@dorthes.dk

Kommentar
Fra : 2226

Dato : 31-03-03 07:46

er der nogen der ved om man kan få fjernundervisning i engelsk, så vil jeg blive meget glad,

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 31-03-03 07:52

Hej 2226

prøv at kigge på netskolen, jeg mener at de har engelsk undervisning som et fjernundervisningskursus.
- jeg har selv lige lavet noget undervisningsmateriale til en folkeskole i faget engelsk. det kan du da også godt få lov til at se.

vh
dorthe

Kommentar
Fra : 2226

Dato : 30-04-03 06:52

hej itgrafen
Ja jeg ved det har taget lang tid, men har været meget syg, vil meget gerne hvis du stædig har mulighed for det at sende det til mig, jeg vil blive meget glad, du kan få min mail det er perle@skovparknet.dk og give mig svar
Hilsen 2226