/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu mIRC Chanel
Fra : Trine08
Vist : 723 gange
10 point
Dato : 05-02-06 01:49

En der er frisk på at oprette en kandu mIRC chanel ?
<------ kigger hen på molokyle

Eller...det er der måske ikke stemning for ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-06 04:38

Og så er trine08 gået i seng, men det er måske kun molokyle der kan bruges

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-06 07:13

Muligvis kan jeg bruges?

..der er bare liiiiige det at jeg får røde knupper bare ved tanken om at have :

1.) MSN
2.) mIRC
3.) ICQ
4.) Trillion

...eller andre sladderspalter på min computer. Selv Windows Messenger har jeg fjernet :

http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

Hva' sku' jeg dog med det snask? Jeg har jo en email adresse...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-06 07:14

Ps. ..hvis nogen sku' vær' i tvivl?

..så har jeg heller ikke Skype

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 05-02-06 11:29

Trine08 -> Jeg er klar.. Lyder dejligt med en channel hvor man kan komme ind og spørge folk til råds i "realtime". Jeg er klar i crew og det hele ..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-02-06 12:16

o.v.n< nej da...du må endelig sige til hvis du kan hitte ud af og sætte sådan en op

Altså, jeg ville blot sige at: Hvis der er nogle der sætter en op, så skal jeg nok kigge forbi

Molokyle< Du plejer da at være glad for al den snaks

Dennis85< hvis jeg finder på selv og lave det, så skal jeg nok huske dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-06 12:33

Trine08 -> Jeg er KUN glad for mig selv!

..om der er nogen i 'den anden ende' af tråden er sgu ligemeget, så hvorfor bekymre sig om samtalekanaler?

Til gengæld abonnerer jeg ud over et par tekniske fora på nogle 'hemmelige' RSS kanaler.

Før måtte jeg bruge Opera, Netscape eller Firefox som nyhedslæser, men med den nye IE7 har jeg også der fået muligheden.

Mest benytter jeg nu Netscape 8.1 for tiden, da den har en udmærket spy-/adware scanner indbygget. Den fandt forleden 2 entries som Spybot S&D ikke havde fanget

..imponerene

..og så kan den rendere hjemmesider som enten IE eller som Firefox, ved et enkelt klik

...smart

</MOLOKYLE>