/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Besøgstælleren
Fra : rolandkorg
Vist : 266 gange
20 point
Dato : 04-02-06 22:56

Hvad er der galt med min besøgstæller i Frontpage ?

Jeg skal ha' den til at starte på 09247, men når jeg indstiller den til dette, og sætter flueben i at den skal starte på dette tal, står den stadig på 0 når siden udgives. Når jeg herefter går ind og kigger på tællerens indstillinger har fluebenet flyttet sig til at starte på 0 igen. Hvad kan der være galt ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-02-06 23:15

Hvis du har startet med at oprette et websted på din egen computer.
Og så har oploaded til til en udbyder som har FrontPage extension.
Så først kan den virke.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 05-02-06 00:01

Jeg har før lavet et websted hvor tælleren ikke skulle starte ved 0, det var også til den samme udbyder, så jeg fatter bare ikke hvad der er gået galt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-06 07:20

rolandkorg -> Som emesen skriver: Tillader din udbyder (host) Frontpage extensions? ...ellers virker det ikke. Dvs. det skal køre på en MS internet information server (IIS) ikke en Apache server.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-02-06 08:23

Hvis det er en gratis tæller du har oprettet, 2 gange? følger de som regel hinanden.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 05-02-06 10:25

Jeg skal lige være med... hvis ikke min udbyder tillader frontpage extensions, så kan frontpage-besøgstælleren slet ikke virke?? For det har den gjort hele tiden, men nu skal tælleren bare springe nogle tusinde tal frem.

Annuller spørgsmålet
Fra : rolandkorg

Dato : 24-02-06 08:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål