/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Messenger
Fra : Dodala
Vist : 776 gange
50 point
Dato : 04-02-06 14:01

Hej med jer.
Jeg har lige fået en ny kontaktperson i MSN Messenger.
Der står ved kontaktpersonen at hans (E-mail adressen ikke er bekræftet)
Hvordan kan han fjerne dette. Skal man forsøge at oprette påny??? Eller hvad?
Jeg kan sagtens tale og kommunikere med ham.

Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-02-06 14:19

Den bliver bekræftet automatisk.

Der går som regel et par dage, og kontaktpersonen kan hedde hvad han/hun vil!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 15:00

Kan det ikke være ligemeget hvad der står? Hvis du kan kommunikere med vedkommende, er målet jo nået. Hvad er problemet?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-02-06 17:00

Jeg forstår udemærket Dodala's problem.

Nej, arne. Det kan IKKE være ligemeget hvad der står. Hvis jeg vil hedde "Darth Wader", eller noget andet godt, kan jeg ikke bruge det til noget, vel?

Det er meget muligt det er ligegyldigt for dig, men det er det ikke for alle andre.

- selv!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 17:07

epidedymittis -> Læg mærke til det vigtige i spørgsmålet, nemlig:

"Der står ved kontaktpersonen at hans (E-mail adressen ikke er bekræftet)"

Det har altså INTET at gøre med:

"Hvis jeg vil hedde "Darth Wader", eller noget andet godt".

Læs nu spørgsmålet for pokker. Hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 17:21

epidedymittis -Jeg synes at det er en uskik, absolut at skulle kommentere andre Kandu'ers kommentarer. Hjælp med gode kommentarer til spørgsmålet. Du har lagt din kommentar, jeg har lagt min. Så lad det være op til spørgeren at vurdere vore kommentarer.
Skulle spørgeren have lyst til at spørge nærmere ind til hvad jeg mente, kan han/hun jo selv gøre det. Nogle har kaldt mig "skolemester", men i denne tråd er det DIG der leger skolemester.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-02-06 17:40

jaja, men er DIN kommentar overhovedet en kommentar til spørgsmålet??
Der bliver spurgt om, hvordan kontaktpersonen kan hedde noget ANDET end sin email, efterfulgt af "er ikke bekræftet".
DET hjælper du ikke med Arne, - vel?

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 04-02-06 18:38

Det jeg mener er at når en person er logget på MSN, så står der normaltvis bare et navn.
eks.: Thomas
Min nye kontakt person står der:
J.hansen@webspeed.dk(E-mail-adressen er ikke bekræftet)- Jan
Min nye kontaktperson hedder Jan
Jeg synes det er træsl at det fylder så meget,så hvergang vil skriver beskeder til hinanden så fremkommer hele smøren.
J.hansen@webspeed.dk(E-mail-adressen er ikke bekræftet)- Jan

Det er såmen bare det.

Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 18:41

epidedymittis - NEJ. Det bliver der IKKE spurgt om. Læs spørgsmålet.

MIT svar er er godt svar, fordi det er en kommentar til spørgsmålet. Det besvarer det ikke, og jeg forventer derfor heller ikke at spørgeren skal give point for min kommentar.

Men hvis man IKKE kan komme med et rigtigt svar, er det næstbedste altså at komme med en vedkommende kommentar. Så er det op til spørgeren om han/hun kan bruge min kommentar eller ikke.

M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-06 19:00

Hej Dodala
Du får bare fat i personer og beder ham bekræfte sin addr. MSN.
Normalt popper der en besked op på hans skærm når han logger på, går han ind i den popup kan han bekræfte der.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-06 19:07

Din kontaktperson (Jan) ændrer sit navn i personlige indstillinger på MSN

Det kan han gøre ved at klikke på sit eget navn, dernæst personlige indstillinger.

En anden gang ville jeg ikke oplyse e-mailadresse på en kontaktperson, det er ikke lovligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 19:08

dabj -> Dodola skriver jo:
Citat
Jeg kan sagtens tale og kommunikere med ham.

Derfor skriver jeg: Hvad er så problemet?

At der står noget vrøvl på siden, kan da i virkeligheden være ligegyldigt, så længe formålet er nået, nemlig fuld kommunikation.

Hverken DU eller andre svarere besvarer Dodola's spørgsmål.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-02-06 19:12

->aj
Der er for så vidt ingen problem, bortset fra det er irriterende at se på.
Og det skyldes at vedkommende ikke har fået sin e-mail adr. bekræftet ved MSN, men systemet virker godt nok.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-06 19:31

arne.jakobsen

Har du svaret på spørgsmålet

Citat
Der står ved kontaktpersonen at hans (E-mail adressen ikke er bekræftet)
Hvordan kan han fjerne dette.

Nej det har du ikke, men kommer igen med formaninger til andre brugere.

Dodala,

Det er kun din kontaktperson, som kan ændre sit (navn)

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 04-02-06 19:39

Den E-mail-adresse jeg har brugt som eks. er en fake adresse!!

Så jeg har ikke lavet noget ulovligt

Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 19:56

Dodola - Der er sandelig heller ingen der siger at du har lavet noget ulovligt. Selvfølgelig har du ikke det. Den tekst du ser på din MSN, skal du bare være ligeglad med. Den betyder ingenting.

Det der er vigtigt, er at du har opnået kontakt med din ven og at du kan snakke med ham/hende. Og det kan du jo helt fint. At der så står:
Citat
E-mail adressen ikke er bekræftet

Skal du bare være lieglad med. Det betyder ikke noget. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : Dodala

Dato : 04-02-06 19:57

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-02-06 20:01

->Dodala
For lige at sige det mere klart:
Navnet "Jan" kan vedkommende rette som ans beskriver.
Det i parantes rettes som jeg beskrev.
Har selv prøvet det samme flere gange, og der er møgirriterende.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 20:02

Dodola -> DU skriver:

Citat
Der står ved kontaktpersonen at hans (E-mail adressen ikke er bekræftet)
Hvordan kan han fjerne dette. Skal man forsøge at oprette påny??? Eller hvad?
Jeg kan sagtens tale og kommunikere med ham.

Læg mærke til at du jo selv skriver at du kan tale og kommunikere med ham.

Så kan det vel også være totalt ligegyldigt, hvad der står ved kontaktpersonen?

Hvorfor skulle HAN ønske at fjerne en ligegyldig tekst?

Hvorfor skulle man ønske at oprette påny?

Alt fungerer jo, på nær en totalt ligegyldig tekst.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 20:16

Det svar du har accepteret, svarer ikke på dit spørgsmål. Det svarer kun på navnet.

Dit spørgsmål gik på:

Citat
Der står ved kontaktpersonen at hans (E-mail adressen ikke er bekræftet)
Hvordan kan han fjerne dette. Skal man forsøge at oprette påny??? Eller hvad?

Sætningen er i sig selv noget vrøvl.

Ingen har svaret på dit spørgsmål.

Ingen har kunnet forstå dit spørgsmål, fordi det ikke indeholder et spørgsmål.

dabj -> Du er dygtig. At kunne svare på et spørgsmål der IKKE er stillet.

Hvad svarede du egentlig på?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-06 20:40

Stenalder Barney, du er den eneste, der ikke har svaret på spørgsmålet.

Desuden hedder spørgeren ikke Dodola, men Dodala, men det opdagede du heller ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-06 20:55

ans -> Jeg har længe vidst at din måde at samtale på VAR på stenalderplanet.

Hvorfor beviser du det nu, ved pludseligt at benytte mit lille profil-billede til at kalde mig "Stenalder Barney"?

Hvis du ikke er mere voksen en det; herregud hvor har du dog så tabt kampen om folkets gunst.

Jeg har læst nogle af dine tråde. De fleste er jo ikke dine egne tråde. Du er jo så dum i nakken at du ikke selv kan finde på tråde. De fleste af de seneste, er tråde som du KUN starter, fordi du er Blacklistet fra andre Kandu'ers tråde. Så MÅ du jo starte dine egne.

Hvis du havde blot ½ så meget Hjerne som du selv tror, ville du kunne lave dine EGNE tråde. Om dine egne emner.

Få nu din hjælper til at fjerne pinden din lille dumme idiot.

P.S.: Fæ-nakke (Ha ha- nyt udtryk) Jeg har flere, men dem vil jeg squ ikke spilde på dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-06 21:00

Pas på du ikke bliver blacklistet men du ved jo selv, hvordan man opdager det.

Du er månedens vittighed arne.jakobsen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-02-06 14:22

Drop det dog arne! Du har IKKE svaret på NOGET spørgsmål, og JO, tråden indeholder et spørgsmål. Så det DU gør, er at blande dig, og INTET andet.

Er det smart?

Kommentar
Fra : Carnegie

Dato : 05-03-06 14:08

what??!!! gav jeg virkelig 5 points for at læse sådan en gang fis. Jeeeez, nogen herinde har vist ikke noget at tage sig til IRL...

c u l8r l00sers