/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udskrive Skrifttyper????
Fra : yearhouse
Vist : 650 gange
200 point
Dato : 04-02-06 10:01

Hej alle "kloge"

Er der en, der kan fortælle mig, om jeg kan udskrive alle mine skrifttyper....altså ikke bare hvad de hedder, men også hvordan de ser ud?

Det ville være lettere for mig, at have sådan et "lexicon" når jeg nørder med publikationer.

God Weekend til Alle

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-02-06 10:06

Hvis du har mange skrifttyper installeret vil det være ret uoverskueligt at udskrive. Men du kan inde fra mappen skrifttyper som du finder i kontrolpanelet. Start - Kontrolpanel - Skrifttyper.
Der kan du markere alle og vælge udskriv, så vil de alle blive udskrevet med hvordan de ser ud og i forskellige størrelser. Men vær opmærksom på at der er de også opdelt som fed - kursiv osv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-06 10:06

ja det kan du - find dem i kontrolpanel så går det næsten af sig selv (højreklik - udskriv)

Accepteret svar
Fra : kurth_p

Modtaget 210 point
Dato : 04-02-06 10:58

Hej Frijala

På TOCOWS ligger et shareware program der hedder FontMap. Jeg vil tro, det opfylder dine behov. Du finder det på http://www.tucows.com/downloads/Windows/DesignTools/FontTools/.

Kurth

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 04-02-06 12:05

Tak for svaret kurth_p.
Det var lige dét, jeg havde brug for.....Nu har jeg allesammen på seks sider