/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ikon
Fra : carstenbehrendtpouls
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 04-02-06 08:35

Jeg fik lyst til at skifte ikon i går.Jeg lavede det og sendte det fire gange uden at der skete noget.Her til morgen var det så på.Er der nogen der sidder og tjekker hvad man har gang i?
M.V.H.Carsten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-06 08:44

måske - - det mest almindelige er blot at man skal huske at opdatere lige efter ikonet er lavet om

Kommentar
Fra : carstenbehrendtpouls

Dato : 04-02-06 09:16

Sælvføgelig.Ingen grund til paranøja.Se i øvrigt Bjarne D.s indlæg i
http://www.kandu.dk/spg82284.aspx
M.V.H Carsten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-02-06 10:05

Black is beautiful

Du kan ikke selv se det nye logo før du har været gået ud af siden og ind igen

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-06 10:09

dova man kan se det så snart man har opdateret

Kommentar
Fra : carstenbehrendtpouls

Dato : 04-02-06 10:34

Tak til Mirit og Dova.
Det jeg tænkte på var om der i dette ytringsfrihedselskende land på denne ytrinsfriheselskende side skulle være nogen der sad og holdt lidt øje med hvad der foregår.Svaret var:Måske.Det håber jeg sandelig også der er.
M.V.H.Carsten

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-06 10:43
Kommentar
Fra : carstenbehrendtpouls

Dato : 04-02-06 10:59

Hvad hedder jeres advokater?
Jeg kender en avis i Jylland der godt kunne bruge sådan nogen.
M.V.H. Carsten

Godkendelse af svar
Fra : carstenbehrendtpouls

Dato : 04-02-06 11:30

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk