/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Fam Søren Gissel Severinsen
Fra : jomo
Vist : 780 gange
300 point
Dato : 03-02-06 19:56

slægtsforskningK kierel Glæsborg.familien Gissel Severinsen.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-02-06 20:27

hvorfor 3 gange??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-06 20:37

troldenesdhb

Hvis du nu havde givet din kommentar her http://www.kandu.dk/spg82468.aspx

Så havde jomo haft mulighed for at få sine point tilbage.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 150 point
Dato : 03-02-06 20:45

jomo du har stadig mulighed for at annullere dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg82470.aspx

og du får dine 300 point retur, men det skal være før en eller anden lige vil gøre opmærksom på et eller andet.

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 03-02-06 22:47

Tak for svaret ans.har lavet en fejl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-06 23:14

Det er ikke sikkert, at du havde lavet en fejl.

Det kan have været en fejl fra kandus side.

Jeg bliver bare så irriteret over at en bruger på kandu udnytter det.
Den pågældende bruger kunne have skrevet det samme i dit "første" spørgsmål, så havde du haft mulighed for at få 600 point tilbage.

Du kan også annullere et spørgsmål, men hvis der er en, der har svaret, får du ikke dine point retur.

Til gengæld får de, der har svaret, ikke point for "svaret"

Hilsen ans