/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slettelse fra kandu
Fra : Ernstht
Vist : 362 gange
40 point
Dato : 03-02-06 17:59

Hej Bag skærmen jeg ønsker at blive slettet fra kandu

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-02-06 18:02

Det kan man ikke.
Men du kan bare lade være med at logge på..og glemme siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-06 18:02

Du kan ikke blive slettet. Men prøv at skrive til kandu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-02-06 18:03

Det kan du ikke blive. Men du kan fjerne alle dine abonnementer, så hører du aldrig fra Kandu mere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-06 18:03

Så må du maile til kandu go spørge om du kan blive slettet - for det kan du ikke selv, men du kan lade være med at logge dig på.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-02-06 18:06

Et spørgsmål der har været rejst mange gange.

Det er ikke muligt at blive slettet fra kandu.

Den eneste måde er at fjerne alle sine abonneringer og lade være at logge ind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-06 18:13

Ernstht

Det er første gang, jeg ser din profil på kandu. Jeg kan ikke se at du tidligere har deltaget i spørgsmål.

Så det kan ikke være på grund af for mange mails fra kandu, du vil melde dig ud.

Du kan redigere i din "historik" og vælge at du ikke ønsker mails fra kandu.

Om de vil "slette" dig helt ved jeg ikke, men du kan skrive til service@kandu.dk

Se i venstre side "kontakt kandu"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-06 23:07

Den eneste måde er som andre er blevet før her smidt ud pga dårlig opførsel men det vil jeg ikke tilråde
Mvh sune