/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
Acces 2000
Fra : hsvensson
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 21-11-02 08:57

I forbindelse sorteringsproblemer æøå har jeg på siderne læst at man skulle skifte til Norsk/Dansk sortering og derefter importerer databasen igen. Så langt så godt. Og det virkede.
Men nu har jeg fået et nyt problem. I min database er der en sammenkobling mellem flere tabeller. Og jeg har lavet en opdateringsknap som opdaterer i de andre tabeller.
Efter jeg har importeret den nye database kommer hver gang jeg trykker på opdate følgende.
Error accessing file. network connection may have been lost.
Er der nogle der kender til dette problem ???
Jeg arbejder på en hjemme pc uden netværk.
Hilsen
Henning

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 200 point
Dato : 27-01-03 14:03
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-01-03 14:06

Jeg fandt det iøvrigt her http://dbforums.com/archives/t312499.html hvor der er en Microsoft Online Support Engineer som også har svaret

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 00:21

hsvensson....Har du fået løst dit problem

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-03 23:34

?