/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ikke gyldigt program
Fra : Fattig
Vist : 572 gange
150 point
Dato : 02-02-06 13:13

Jeg har taget en kopi af et købt spil, til eget brug, men når jeg sætter CDén i computeren for at instalere den på min gamle computer kommer meddelelsen:

D: setup/ ikke gyldigt win 32 program

Kan der forsøges noget?

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 02-02-06 13:20

Sker det også, når du bruger originalen?
Det er da et oplagt spørgsmål til producentens support!

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 02-02-06 15:47

Du kan prøve dette:

kopier filen autoexec.nt fra c:\windows\repair og sæt den ind i C:\windows\system32
Sig ja til at overskrive!

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 02-02-06 15:59

Var måske for hurtig med svar.
Tror ikke det er den du skal bruge.
Tjekker lige

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 02-02-06 16:05

Det er nok hellere en dårlig kopi du har lavet. Prøv evnt. med CloneCD

http://www.slysoft.com/en/download.html

21 dagers fri.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-06 09:16

Måske er spillet lavet til en 64Bit maskine ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-06 09:21

Noget helt andet er: Jeg har f.eks. Alpha Centauri, Alien Crossfire og Civilization III ..fra Firaxis.

Alle kan installeres, men INGEN af disse kan køres som kopier, hverken på nye eller gamle maskiner. Det er KUN opriginalen (på CD-ROM) der accepteres. De er kopisikrede. Man må gerne fjerne kopisikringen (..hvis man kan finde ud af det?) blot kopien er til eget brug, men firmaet giver INGEN oplysninger om hvordan

Med en patch, fra firmaets hjemmeside kan man imidlertid køre Alpha Centauri uden CD, når først det er installeret og patchen kørt ind.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 03-02-06 12:20

molokyle.
Der må være tale om at den cd-rom er kopisikret, den kopi jeg har lavet via "clone CD", fylder præcis det samme antal mb. som originalen.
Så der er sikkert ikke mere at gøre.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 03-02-06 12:25

Du kan ikke installere det på D: setup/ ikke gyldigt win 32 program
Det skal ligge på drev C:/

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 03-02-06 12:50

Sofus !
For at få det ind på C drevet, er jeg vel nødt til at lave setup fra et cd drev?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-02-06 12:53

Hejsa
klik dig ind her http://www.sikkopi.dk/
og hent "Copy-Discovey 2000 2.0 " såfremt der er en kopisikring på cd'en
fortæller den hvilken.
fra samme side finder du hvordan du skal indstille dit brænder program.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 03-02-06 12:53

Mine briller
Prøv at kopiere det hele til en mappe på skrivebord, og åbn exe/install filen derfra.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 03-02-06 20:50

Hej Sofus.
Det lykkedes ikke med dit gode råd.

Hej DK.
sikkopi.dk, er en ny side for mig, nen når jeg går videre, vil siden ikke vises.

Er der særlige forhold der gør sig gældende hvis der er tale om at få en kopi af cd-rom til at køre?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 150 point
Dato : 03-02-06 21:20

ja. når du scannner cdén med Copy-Discovey 2000 2.0
fortæller den hvilken kode som er på........
denne sætter du så i f.eks alcohol til at brænde med vælger du punktet for ........
det samme gør du hvis du bruger clonecd.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-02-06 06:32

Hvad styresystem har du på den gamle pc.
Det er ikke sikkert, det kan installeres på ældre systemer.
Virker det på den første PC

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 04-02-06 11:58

Hej DK
Nu begynder det at blive rigtig interessant. Har fundet kopibeskyttelsen, men kan ikke komme videre.
Hvad mener du med:
denne sætter du så i f.eks alcohol til at brænde med vælger du punktet for ........
det samme gør du hvis du bruger clonecd.
som du skriver i dit forige indlæg?

Kommentar
Fra : mallin

Dato : 09-02-06 09:43

prøv og find iso filen til det og så åben den ved det

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 01-03-06 18:11

Tak for svaret dk.
Du hjalp mig lidt på vej, men jeg forstod ikke alt det tekniske, og er ikke kommet videre. Men tak for din interesse for at hjælpe.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-03-06 20:50

oki
jeg har nærmmest glemt denne tråd her....sorry