/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvor finder jeg dubfinder ????
Fra : miritdk
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 01-02-06 15:21

dubfinder.exe ligger på de fleste xp cd´er - men af en eller anden grund ikke der hvor jeg skal bruge den - nogen der kan finde den på nettet ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 15:22

OK:::::: den hedderdupfinder.exe- det var lige en fejl

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-02-06 15:32

Jeg ved ikke hvad du søger ?

http://www.spancity.com/cgi-bin/filehandler/ftp.pl?dir=pub/info/microsoft/winXP/xpTools

Kan det bruges ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-06 15:34
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 15:38

jakjoe - dupfinder.exe ligger på de fleste xp - jeg har brugt den før og forsøger at finde den til en bekendt - men ingen steder vi har været inde er den tilsyneladende til at downloade - heller ikke via dit link (siden blev ikke fundet - siden kan ikke vises osv)

ved den måske ikke ligger på homeedition - men har da fundet frem til den før

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-02-06 15:39

skulle gerne ligge på cd'en (hvis den er incl. Sp2)
under Support\Tools\Support.cab

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 15:44

jeps tedd - men den kan af en eller anden grund ikke downloades ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 15:45

dk - ja det er jeg klar over men den viser sig ikke - årsag ukendt

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-02-06 16:07

prøv at kikke i dine "private indlæg"
findes det så findes det der

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 01-02-06 16:07

Hej.

Satte min egen win xp pro i cd drevet, og gik i søg mapper og filer. Henviste til Winxp cd'en. Den kom op med mappen meget hurtig.

Der er ingen sp2 på denne.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 01-02-06 16:17

hmm
har du ikke cd med XP'SP2 her skulle den også ligge...............

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 16:20

Tak for svaret dk.NEMLIGden er på xp´s sp2 skiven :)

(hvorfor filan kan næsten ingen finde den ved den downloadede version da ?????)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-02-06 16:22

Sikkert fordi de ikke henter den fulde version på ca. 270Mb

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-06 16:24

øhhh - kan man hente andet end det hele ???????????????????

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-02-06 16:34

fuldpakken kan bla. hentes her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

gør man ikke det (der er mange) ligger den på windows update
og derfrra kan man ikke trække enkelte filer ud.
Efter SP2 er installeret via windows update slettes midlertidlige filer som er hentet.

Kommentar
Fra : miritdk