/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ahmad Abu Laban er landsforræd
Fra : arnely
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 01-02-06 14:48

Ahmad Abu Laban formanden for islamisk trossamfund, er efter min mening den største landsforræder i nye tid.
I går til Dansk TV2 sagde han, ”at han vil gøre sit for at få den arabiske verden til at standse boykotten mod Danmark”.
Ahmad Abu Laban sagde bare det modsatte på arabisk, til den arabiske tv-station Al Jazeera.

” - Hvis de muslimske lande beslutter at boykotte, og hvis de muslimske borgere føler, at det er deres pligt at forsvare profeten, så er det noget vi kan glæde os over, sagde Ahmad Abu Laban til Al Jazeera”.

Det Danmark nu skal gøre, det er og finde de forrædere, der har sat det hel over styr. Det er personer som Ahmad Abu Laban. Han skal efter min menig stilles for en domstol sammen med andre fanatikere i Danmark. De skal stilles til regnskab, og kræves erstatning for tab af danske arbejdspladser og eksport indtægter.
Derefter skal de udvises af Danmark for evigt.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 01-02-06 14:58

arnely ,helt enig

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-02-06 15:01

hvad er dit spørgsmål

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 01-02-06 15:09

jeg er helt enig i dine meninger, men jeg må jo nok give granslam ret... du har ikke rigtigt et spørsmål

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-02-06 15:09

såså, er jo bare et udråb. Havde han lagt det undet tips, havde det jo også været galt.

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 01-02-06 15:09

du er da åbenlyst ikke helt rask.

må jyllandsposten unødig provokere andre menneskers religion og helligdomme.

men Abu laben, må ikke opfordre muslimer til at holde sammen.
Husk det er muslimerne der er ofre i denne sag.

det er dig der skal smides ud herfra, du er for dum til at bo i det her land.

polpot

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-06 15:10

Kan heller ikke rigtigt se spørgsmålet?

Med hensyn til hans udtalelser på Al Jazeera?

Hvornår er udtalelsen fra?

Og kan vi være sikker på det er oversat korrekt, da der noget der tyder på at oversættelser mellem dansk og arabisk og omvendt ikke altid får det hele med?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-06 15:20

tedd >Du kan høre Naser Khadar's oversættelse her http://www.dr.dk/nyheder/ og evt. se de seneste nyheder fra kl 15.00 hvis de er tilgængelig allerede nu.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 01-02-06 15:20

Det er vel enhver borgers ret at arbejde med fredelige midler som fx boykot for at ændre den danske regerings politik. Det er vel hvad demokrati er.

Jeg synes til gengæld også det er usympatisk af Abu Laban - hvis han har sagt det det du citerer ham for - at sige det ene ét sted og det stik modsatte et andet.

Men der er langt fra at være utroværdig til at være landsforrædder.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 01-02-06 15:23

jeg tror det er smartest at holde lav profil alle sammen der er jo ingen grund til at forværer situitionen yderlige og så er jeg sikker på den danske regering vil gøre som nødvendignår sagen er afsluttet hvis den ellers for lov at slutte

Granslam

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 01-02-06 15:26

UPS - Øhh sorry jeg har oprettet i forkerte katarogi.
Jeg har min kilde fra DR. www.dr.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : arnely

Dato : 01-02-06 15:28

Som tideligere skrevet har jeg ved en fejl oprettet i forkert katarogi. Jeg undskylder og flytter mit synspunkt til et andet sted.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-02-06 15:31

Arnely. Sp eller ej... Skråt op med det. Kan man ikke klare en tråd der åbnes uden et konkret spørgsmål, så kan man jo bare fise af.

Sandt eller falsk
Selvfølgelig er den danske radioavis bevidst ude på at misinformere, men en eller anden nyhedskilde må man vel have lov til at sætte sin lid til. Så jeg er 100 % enig med Arnely - I retten med den landsforædder, og derefter udvisning forever