/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Pletter fra kat på sofa
Fra : svemone
Vist : 665 gange
30 point
Dato : 01-02-06 10:42

Hej. Måske hører dette spørgsmål hjemme i møbel-kategorien?
Vores kat blev opereret. Efterfølgende lå hun op af ryggen på
vores lædersofa, så der er blevet en plet fra såret. Det er trængt
ind i læderet.
Nogen der ved hvordan man får det af? Jeg ved ikke hvad
sådan noget operationsvæske består af - ud over måske blod?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 40 point
Dato : 01-02-06 11:11

Fra Læderspecialisten: http://www.laederland.dk/7/240/spoerg-laederspecialisten.html
Held og lykke.

Kommentar
Fra : kattelover

Dato : 06-02-06 20:53

Det kan være det går af med brun sæbe eller læderrenser.
Håber katten har det godt igen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 03:30

svemone har nu 8 spørgsmål på kandu, ingen der er besvarede, nyeste 15-3-06

svemone du var sidst logget ind 17-3-06,
du kan da ikke undgå at vide hvad dette sted går ud på.

Kommentar
Fra : svemone

Dato : 20-03-06 07:23

Hej.
Øh - jo, der må være noget jeg ikke er klar over. I sidste uge var der en som skrev at et spørgsmål skulle lukkes. Jeg forstod det sådan, at jeg skulle trykke på "blackliste". Jeg har også læst lidt om det under punktet "kom godt i gang", men jeg kan åbenbart ikke finde ud af det.
Jeg vil gerne have hjælp til hvad jeg nu gør. SKÅRET UD I PAP. Det er bestemt ikke for at genere nogle at klumrer rundt i det.
Sorry, og på forhånd tak.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 16:33

Jo men du har da et par år på bagen her.
Ud for hver muligt svar fra en bruger er et felt, der hedder accepter svar.
når du finder/får et passende svar, trykker du på den.
resten bør gå af sig selv.
Grunden til at jeg skriver her, er ikke for sofa eller kattenes skyld.
men fordi at du ikke deltager i dine gamle spørgsmål !
Folk prøver jo at hjælpe, og beløningen ligger jo kun i point og måske et lille tak for hjælpen.

NB. at blackliste en bruger , betyder at brugeren ikke kan skrive i dine spørgsmål.

Mvh. Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : svemone

Dato : 20-03-06 21:48

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : svemone

Dato : 20-03-06 21:52

Tak for hjælpen. Jeg kan forstå at jeg kun behøver at acceptere et svar og ikke dem alle? Underligt, at jeg aldrig har hørt fra nogen før om dette her, for jeg har bare spurgt og spurgt og aldrig gjort andet. Jeg troede at det med points lissom skete af sig selv!!!!!!
Hvordan finder jeg nu frem til de andre spørgsmål som åbenbart svæver rundt i åben tilstand
på 2. eller 3. år????
Hilsen Tina

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 22:35

tryk på dit profil billed.. eller .. på dit navn
så havner du der.
ligsom at trykke her http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=183219

kik under historik http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=183219

Dette kan alle gøre og se, dog kan man selvølgelig ikke se andres personlige oplysninger,
eller private indlæg.

Hilsen Jørgen.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-03-06 07:43

Velbekomme.

Kommentar
Fra : svemone

Dato : 21-03-06 16:25

Hej.
Det er da noget værre noget jeg har viklet mig ind i. Jeg kan simpelthen ikke få de ubesvarede spørgsmål væk fra oversigten, selvom jeg går ind og siger accepter. Kan jeg få lidt mere support?
Hilsen Tina

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-03-06 19:07

Hvis du åbner "Vis din profil" og derefter "Historik" og så åbner ét af de ubesvarede spørgsmål, kan du så ikke acceptere et af svarene ved at klikke ovenover ??

Flytning fra "ubesvarede" til "besvarede" sker først efter enten en opdatering, eller hvis/når du logger på igen