/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med mobil-pc
Fra : Jonn87
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 31-01-06 20:51

Jeg har købt en Samsung SGH-E330 for nogle måneder siden.. Intet datakabel medfølgede. Nu har min kæreste købt en Samsung SGH-D600, Efter vi har installeret driveren og software ville jeg også installere software til min mobil så jeg også kunne forbinde den til computeren.. kan ikke finde nogen driver på Samsungs hjemmeside så jeg regner med at det evt. medf. i softwaren som jeg har hentet og installeret fra deres side.. men efter jeg har installeret det, genstartet computeren og sat min mobil til "USB" sker der INTET.. ikke engang en lyd for tegn på at noget er tilsluttet gennem USB.. Alle samsung'er bruger vel samme datakabler? Kan programmet fra den anden samsung forstyrre? Mangler der en driver til E330 som jeg mangler at installere? kan bare ikke finde den hvis det er det der mangler.. Men jeg ville da mene at den stadig ville give lyd fra sig "computeren" selvom der ikke er driver til den installeret?
Den nye mobil kan sagtens forbinde til computeren.

Bruger XP / DKU-2 datakabel
Samsung PC Studio 3 til D600 "nye mobil"
PIM & File manager 1.0 "min mobil"

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 25 point
Dato : 02-02-06 08:31
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-02-06 17:43

Din E330 kan den ikke køre blutooth. Så er det alt andet lige det smarteste at købe en doongle og sætte i en usb port på computeren. Når den er installeret kan pc og mobiler m.m. "snakke sammen.
Kan købes i Sonofon butikkerne for 198,- og det fungerer fint. Har selv 2 stk. Samsung E730

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-02-06 20:06

Det er fordi datakablet ikke passer til lige den model..