/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
exel dividere gange trække fra
Fra : meyerbeyer
Vist : 818 gange
30 point
Dato : 31-01-06 11:36

hvis jeg skal dividere gange eller trække fra inde i exel hvor gør jeg det lige nu kan jeg bare lægge sammen når jeg trykker autosum

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 30 point
Dato : 31-01-06 12:26

Hej meyerbeyer,

du var noget hurtig til at lukke det spøgsmål, hvor der var begyndt at komme kommentarer på, så jeg forsøger her.

Og så til dit spørgsmål:
"hvis jeg skal dividere gange eller trække fra inde i exel hvor gør jeg det lige nu kan jeg bare lægge sammen når jeg trykker autosum "

Du kan altid foretage udregninger ved at benytte de normale + = adder, - = trække fra, * = gange, / = dividere, du kan også benytte funktioner som f.eks. Sum som benyttes ved sammenlægning af flere forskellige tal.
Du benytter dem i en formel hvor du angiver, at indhold fra andre celler skal benyttes.

Har du forsøgt at benytte hjælp i Excel.

Mvh
Ivan

Godkendelse af svar
Fra : meyerbeyer

Dato : 31-01-06 12:30

Tak for svaret IBM760.
v