/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Logge på KanDu???
Fra : Franksp
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 31-01-06 00:09

Når jeg logger på KanDu, med mit besværlige password, og jeg bliver bed om at gemme det, ved at sætte et "flueben". Næste gang jeg LOGGEER på, skal jeg igen skrive det HELE. I det gamle KanDu, gemte det mine oplysninger. Hvorfor, skal jeg skrive, alle mine "DATA" Hver gang?

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-06 00:11

Det det samme her men tror det er noget med at vi tømmer mappen midlertidige filer
Mvh sune

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-06 00:11

Det er fordi de ikke anvender cookies på samme måde.
Få ændret pw til et der er lettere og nemt at huske.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-06 00:12

Det det samme her men tror det er noget med at vi tømmer mappen midlertidige filer
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-06 00:13

ups

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 31-01-06 00:13

Hvis du ikke logger ud, men bare lukker siden, så husker den dit password og logger dig automatisk på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 00:13

Giv mig lige password så kontrollerer jeg om det kan passe!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-06 00:14

Mærkeligt teksten blev i tekstfeldtet efter at være sendt Hmmm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 00:20

højst sandsynligt fordi du i IE har flueben i "slet mappen temperary internet files, når webbrowseren lukkes"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-06 00:22

og... det kan være du skal op i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse og sætte flueben i "brugernavne og adgangskoder"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-06 00:25

Passwordet? Og hvad var bankkoden? Tror Mirit er inde på noget af det rigtige! Undskyld Frank!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-06 01:04

Jeg har ikke de problemer, jeg har lagt "seneste indlæg" i foretrukne og logger mig ikke ud. Jeg lukker bare siden.

Desuden har jeg ændret mit password, så hvis "fejlen" skulle ske, så kan jeg huske mit password.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-06 02:29

Lad være med at slette temp filer og cookies, lad IE Privacy Keeper klare oprydning, der kan du vælge cookies URL med mere, som ikke må slettes, Privacy Keeper kan indstilles så den rydder op når sidste browservindue lukkes, læs om og hent programmet her: http://www.browsertools.net/IE-Privacy-Keeper/index.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-06 08:33

Min maskine er da sat op til al slette midlertidige internet filer hver gang browseren lukke. alligevel husker den brugernavn og password, så jeg ikke behøver at skrive det hver gang.

Det er en cookie der identificere brugeren, så det må være i jeres sikkerhedsinstillinger eller i jeres antivirus/antispyware programmer at i enten ikke tillader eller sletter cookies

Cookien hedder : BRUGERNAVN@www.kandu[1].txt og ligger i : c:\Document and Settings\BRUGERNAVN\Cookies\

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 06-02-06 11:27

Tak for svaret BjarneD.