/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvor er knappen blevet af ????
Fra : miritdk
Vist : 621 gange
10 point
Dato : 30-01-06 18:46

troede det bare var mig der havde glemt briller og lup - men

knappen hvor man kan stoppe abonnering er væk !!!!

hvem har taget den ????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 30-01-06 18:53

Hvis det er den i lukkede spørgsmål, så er den der stadig.

Du ser den kun, hvis du har deltaget i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-01-06 18:56

og det vil jeg lige teste

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-01-06 18:57

ans >> det ser ud til at du har ret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 18:57

gør du det hcma

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-01-06 18:58

Nu ved jeg ikke lige hvad du mener, men hvis det er de abonneriger du har på nye spørgsmål i forskellige kategorier så fjerner du fluebenene og nederst står der send. Hvis det er i ulukkede spørgsmål fjerner du fluebenet og sender et tomt indlæg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 18:58

Nej, da. Det er helt specielt i dette tilfælde. Teamet har jo kunnet konstatere at Mirit blander sig i alt og derfo rskulle hun ikke bruge den. Ren spareforanstaltning. TROR JEG.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-01-06 18:59

Kommer lige i tvivl, da "Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål." altid er der. Men det er måske ikke den du mener miritdk ?

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 19:07

Tak for svaret ans.SÅ er det briller og lup - godt set

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-01-06 19:08

Kan altså også havde noget at gøre med hvilken browser man bruger.
Eks bruger jeg Firefox, og her har SEND knappen det med at forsvinde.
Nogle gange skal jeg trykke F5 mange gange inden den komer på, og når den er der...så skal jeg skyyyynde mig at trykke. Ellers forsvinder den igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 20:03

lille bjarne - hvis du synes jeg blandet mig i næsten alt så må du jo selv gøre det - hvor ville du ellers vide det fra ??? :-?
så det samme fra mig til dig - og skal vi så lige rive håret af hinanden eller ???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 20:06

Åh, nej jeg observerer jo bare

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 20:46

jamen gør jeg jo også

ps... det der lille kemisæt du bruger som billede - øhhh - findes der intet bedre ??????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 20:49

Du kan vel lave et til mig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 21:06

Var det bedre?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 23:36

meget bedre - det der indtryk af en lille mandsling var ikke godt

æuw for en positiv overraskelse - rigtig godt billede faktisk (kom til at tænke på emesen hahahaha)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-06 23:42

Det er godt med dig, men pyt selv om eme er ældre end mig så er vi et par gamle drenge.