/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon Digital Ixus V2
Fra : palmgren1
Vist : 398 gange
45 point
Dato : 30-01-06 16:59

Hej jeg er den heldig ejere af et Canon Digital Ixus V2, nu er mit problem at efter jeg downloader mine foto til min PC'er sidste gang, kan jeg ikke få et billeder frem bag på Kamera og det kan ikke taget nogle foto mere. er der nogle der ved hvad der er galt ?
Med Venlig Hilsen Palmgren1

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-01-06 17:24

Hej Palmgren1,

efter at du overførte dine billeder til PC'en, foretog du en formattering af dit memory kort på PC'en?

Hvis det er tilfældet, vil jeg anbefale, at du foretager formattering via dit camera.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-01-06 17:25

Hej Palmgren1,

efter at du overførte dine billeder til PC'en, foretog du en formattering af dit memory kort på PC'en?

Hvis det er tilfældet, vil jeg anbefale, at du foretager formattering via dit camera.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : palmgren1

Dato : 30-01-06 17:40

det har jeg prøvet, jeg har også prøvet med et anden Memory kort og det hjalp heller ikke

Kommentar
Fra : tartra00

Dato : 19-02-06 14:43

Prøv følgende
Oplad batteriet?
Hvis ikke du kan tænde kameraet igen, så sæt det i pc'en og tænd igen.
Hvis der er fejl på kameraet kommer det med en fejlkode.
Som jeg forståd det tændte det overhovedet ikke?