/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Clairvoyant?
Fra : Ljakobse
Vist : 2670 gange
100 point
Dato : 20-11-02 14:07

Hvis man kun har 2 spørgsmål omhandlende det samme emne (kærlighed), er det jo lidt voldsomt at skulle betale 300-400 kr for en samtale med en clairvoyant. Er der nogen der har hørt om nogen f.eks. på nettet der svarer gratis på så få spørgsmål eller en der er meget billig (minuttakst..)?

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-02 14:45

Hej med dig .....

tror nu at osse selvom du kun har to spørgsmål, er bedst tjent med at spare pengene sammen ( eller ønske dem i julegave ..... ) Tror godt du kan finde noget gratis service via nettet, men noget siger mig det er platugler.

Og hvem ved nu du er der alligevel måske får lidt mere at vide, om ting du bare ikke har formuleret endnu .... tag at køb en "sitting" så får du et ordentligt produkt.

Besøg denne side http://www.clairvoyante.dk/

der er noget online forum, men tror ikke de laver "sittings" på den måde - egentlig logisk nok ....ikk` - men måske deres forum er noget for dig, og kan hjælpe dig i dine spørgsmål.

Ha`det godt
Fnollerpige

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 20-11-02 15:23

Hvor kan du se der er et online forum? Er det der hvor de præsenterer sig du mener?

Kommentar
Fra : SFisker

Dato : 20-11-02 15:29

Hej!

Du kunne jo også besøge en helsemesse. Der er helsemesse i de fleste større danske byer en eller to gange om året, og der kan man for et noget mindre beløb (100-200 kr) snakke med f.eks en clairvoyant eller en håndlæser i omkring 20 minutter.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-11-02 16:09

nøøøøøh det kan jeg se her : der åbner en side inde i deres hjemmeside ( rod efter min mening ) men det er et link til siden http://www.selvet.dk/dbsite/

der er ude til venstre et link til en der hedder Dott .... men men men ....den får du så her direkte til siden : http://www.selvet.dk/forum/forum.asp?ForumID=9

men husk lige at jeg ikke har brugt det forum, så kvaliteten af det - den er op til dig at vurdere...... men er næsten sikker på om ikke andet - at dem der skriver der, kender flere steder og så kan du evt. stille dit spørgsmål til dem.......

Kommentar
Fra : Hejdien

Dato : 24-03-03 00:16

Jeg har prøvet at være hos en Clairvoyant, som var ved at være færdiguddanet.
Han havde avateret i avisen, og en time hos ham var ganske gratis mod at man svarede på et spørgeskema bagefter.
Det kunne være at du skulle prøve at kigge i dine lokalaviser og se om ikke der er en mulighed for det samme i det område du bor i

Kommentar
Fra : Eso

Dato : 17-06-03 18:01

Du skulle prøve www.livsguiden.dk

Kommentar
Fra : supermum

Dato : 16-11-03 11:06

Ja, prøv at tage en sitting som kanin hos en af dem der er ved at lære det. Der er masser af opslag i div. supermarkeder

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 14:06

Hej Ljakobse

Jeg er en shaman. Jeg er sat her på jorden for at hjælpe andre.
Jeg MÅ IKKE tage penge for at hjælpe.... så du kan bare kontakte mig på

http://www.shamanen.dk som er min hjemmeside
shamanen@shamanen.dk som er min mail
shamanen3@msn.com som er MSN/Messinger og hvor vi kan snakke alene.

Hilsen Shamnen