/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
test
Fra : miritdk
Vist : 647 gange
10 point
Dato : 30-01-06 15:27

undlad venligst at skrive noget her - jeg vil bare se om jeg kan slette spørgsmålet igen - eller om det KUN kan annulleres

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 15:27

ok det kan kun annulleres - øv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 15:29

man burde kunne slette hvis man opdager man har skrevet forkert eller lign - ikke ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 15:34

så må der gerne skrives så jeg kan lukke

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 30-01-06 15:37

Eller bare en mulighed for at kunne rette i spørgsmålet, evt. kun i et kort tidsrum efter det er sendt.

Der kan være en tastefejl, man gerne vil ændre eller tilføje lidt til spørgsmålet. Der er selvfølgelig mulighed for at uddybe spørgsmål i et nyt indlæg, for overskuelighedens skyld er det bedst at have spørgsmål i samme indlæg.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 30-01-06 15:38

Ja jeg synes også det ville være en god ide, hvis man kunne slette spørgsmålet.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-01-06 15:40

Hvad siger Dova til dit forsøg ?

Annullere og slette er ikke det samme !!
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=82216

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-01-06 15:42

Jamen kære mirtidk;
Det gør jeg så: så jeg kan lukke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 15:48

tjahhhhhhh jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 16:07

Hvis man må stille spørgsmål så - hvor mange mavebøjninger kan du lave.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 16:09

Hov - nu blev Miritdk væk fra indlæg nr. 2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 16:13

eme... jeg er da ikke blevet væk - jeg var jo igang med at teste mavebøjninger og blev forstyrret af lyden fra mailen - så indtil videre må det så ligge ud i det uvisse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-06 16:22

Når du er igang med et så vigtigt et projekt som at tælle mavebøjninger, skal du ikke lade dig distreherer af en mail.... z igang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 16:26

Livet er hårdt ....MEN uretfærdigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-01-06 16:27

Kan man få et billede af det, mirit?

Du har vel webcam......

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 10 point
Dato : 30-01-06 16:27

Prøv lige at se efter... Jeg er den eneste der har gjort som beordret... fedte fedte....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 16:37

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 16:38

miritdk -> Dato : 30-01-06 15:29

Citat
..man burde kunne slette, hvis man opdager man har skrevet forkert eller lign - ikke ?????

JO... og i 'gamle dage' kunne man redigere et spørgsmål inden man sendte det ...for alvor

Dén 'ting' ku' vi altså godt ønske os tilbage til ...nogen af os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-01-06 16:43

Man kan da stadig redigere i sit indlæg før afsendelse.

Man tager med højre hånds pegefinger og klikker på et ikon af et stykke papir med et forstørrelsesglas på. På samme linie som andre ikoner, såmænd - bare helt til højre....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 16:45

Camillasmoster - der har og vil også komme et billede af mavbøjningerne.
Hold øje med indlæg nr. 2

Ps. Molokyle - det kunne da være meget godt med en rettemulighed..........altså hvis man skulle lave en fejl.

Pss. Og så har taliskoko jo ret .............der skulle ikke skrives noget her.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-01-06 16:59

emesens psst:
Hvem kan stoppe os???

Det er dog stadig muligt at kikke sit indlæg efter med stavetavlerettelsesagrethjernen!

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-06 17:03

Tak for svaret taliskoko. af og til hjælper det at fedte

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 17:04

Mirit kan udelukke os fra dette spørgsmål.................men det gør hun ikke - vel miritdk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 17:04

Citat
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-01-06 16:43

--------------------------------------------------------------------------------
Man kan da stadig redigere i sit indlæg før afsendelse.

Man tager med højre hånds pegefinger og klikker på et ikon af et stykke papir med et forstørrelsesglas på. På samme linie som andre ikoner, såmænd - bare helt til højre....

..ikke en prut ka' man rette en skid Cardemommemutter !!!!

Du skylder ....10 påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 17:05
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-06 17:05

Hov nu kan jeg ikke skrive flere indlæg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-01-06 17:19

Camillasmoster -> http://www.kandu.dk/Spg82228.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster