/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DLSK.1 til Xp
Fra : TEAS
Vist : 611 gange
85 point
Dato : 29-01-06 23:22

Jeg kan ikke installere Det levende søkort.1.
efte jeg bruger xp nu..
Gode tips og erfaringer modtages med glæde.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 29-01-06 23:28

hej
kig efter hvilket oprativ system det bruger sikkeret
kun win98

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-01-06 23:30

Kommer der en fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-01-06 00:33
Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 30-01-06 05:17

Jeg kører XP nu.På W98 kørte det fint
og vil gerne kører DLSK.1 til at kører på XP
mvh
Teas

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 30-01-06 18:31

hej hvis du højre klikker på den og gård ind i egenskaber
er der mulighed for at sætte den op til at starte den program
i foreksembel 98 kompotibelity

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-01-06 18:33

Nedenstående er fundet i pallebhansens link. Der er der et lille program du kan hente, som skulle løse problemerne.

Citat
4. _ins0432 (Access violations.....)
I enkelte tilfælde på flere typer af operativsystemer har der vist sig at være problemer med installationen af Det levende Søkort.

Efter at Installationen er startet op fremkommer der pludselig en fejlmeddelse på skærmen:

Adressen kan være forskellig og den kan være på dansk men fejlmeddelsen indikerer, at selve installationen ikke kan forsættes.

Efter denne første fejlmeddelse fremkommer endnu 2 eller 3 fejlvinduer.

I de fleste tilfælde kan du genstarte maskinen og gentage installationen hvorefter denne vil forløbe uden problemer. Vi anbefaler dog at du downloader efterfølgende lille program (334 Kb), som vil kunne sikre dig en korrekt installation.

Efter at du har gemt programmet i f.eks. din TEMP mappe starter du programmet og følger vejledningen på skærmen.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 31-01-06 08:14

Jeg kan ikke DLSK.1 til at køre på XP.
Så jeg opgiver og annullere spørgsmålet
mvh
Teas

Annuller spørgsmålet
Fra : TEAS

Dato : 31-01-06 08:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
mvh
Teas