/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
opdræt af engelsk toy terrier.
Fra : executor
Vist : 1034 gange
100 point
Dato : 29-01-06 21:57

nogen der kan fortælle mig om der er nogle opdrættere i jylland???

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-06 07:49

Ja da, det kan Dansk kennel klub, hvis du ringer til dem

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 30-01-06 13:38

Du kan kontakte racens repræsentant, som er den der ved mest om hvor du kan få en Toy terrier idag.

Ravnhild Jensen
Smørum Nedrevej 30
2765 Smørum
Tlf: 44 97 50 17

Begræns dig ikke til jylland, at få den rette hund må ikke have noget med geografi at gøre. Hvis man ikke selv har mulighed for at køre, er der næsten altid nogle som kan hjælpe dig. Så hør hvad hun siger og indstil dig på at det måske skal være langvejs fra.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 30-01-06 13:43

Jeg kan se du søger opdrættere af flere racer, hvis det er fordi du gerne vil se nærmere på racerne, vil jeg foreslå dig, at tage på en udstilling. Her har du mulighed for at hilse på hundene og tale med opdrættere og andre ejere af racerne du er interesseret i.
På DKK hjemmeside ka du se hvor og hvornår der udstillinger.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-06 13:48
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-02-06 21:06

Hej, executor! Dansk Kennelklub afholder en stor international udstilling i Odense d. 18-19 februar.
Hvis du er i tvivl om, hvilken race, du skal vælge, så er det måske en god ide at tage derhen..

Køb et katalog og noter ned i det hvilke hunderacer, du synes om. Når du kommer hjem, så kan du kontakte ejerne eller opdrætterne af de hunde, du kunne lide. Alle de udstillede hunde er skrevet ind i kataloget med opdrættere og ejere. -så selv om kataloget er lidt dyrt (ca. 50 kr.) så er det absolut pengene værd hvis man leder efter hund. Og det kan ikke købes andre steder.

Godkendelse af svar
Fra : executor

Dato : 05-02-06 14:36

Tak for svaret maj_britt.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-02-06 17:22

Det var så lidt, held og lykke med søgningen