/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
lille eng. spg
Fra : Nik_
Vist : 551 gange
25 point
Dato : 29-01-06 16:07

"I managed to be taking out of my environment and..."

to be taking out of.. er forkert, hvad skal det være i stedet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 16:10

I managed to leave my environment .

ville være nemmere hvis man vidste hvad sætningen eller indgik i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 16:13

managed to leave my invironment behind and... kan også være det du søger .

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-01-06 16:18

Right after I left you I didn't know what to do. I managed to be taking out of my environment and still find the same goal in life.

to be taking out of, skal jeg rette i følge §28 = (Når tillægsord står alene, skal de normalt følges af et støtterord. Fx Den blinde gik over gaden = the blind man (eller person, woman, one eller hvad sammenhængen nu kræver) crossed the street.)

Accepteret svar
Fra : Satellit

Modtaget 35 point
Dato : 29-01-06 16:31

I managed to be taken out of my environment and still find the same goal in life.
Det er korrekt engelsk.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 29-01-06 16:37

Tak for svaret Satellit.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-01-06 16:39

Selv tak!