/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Skærmen er grumset
Fra : rolandkorg
Vist : 756 gange
20 point
Dato : 29-01-06 14:11

Jeg har lige formatteret computeren og installeret windows igen. Men nu er skærmen blevet grumset, det minder mest om en driver til skærmkortet der ikke er installeret, men det har jeg gjort. Kan driveren være for gammel ? og hvor finder jeg en nyere.

Driverproducenten er: S3 Graphics, Inc
Dato for driver er: 07-11-2002
Drivercersion er: 6.13.10.1100

Desuden kan jeg kun vælge imellem 3 opløsninger.

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 30 point
Dato : 29-01-06 14:18

http://www.s3graphics.com/en/index.jsp

her er et link til deres hjemmeside..prøv at se om de har en opdateret driver.

sverola

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 15:05

har du forsøgt at køre fejlfinding på dit skærmkort ???

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 29-01-06 15:42

Jeg ved ikke hvad skærmkortet hedder helt præcist, da det er onboard grafikkort, men når driveren er fra november 2002 kunne det da godt være den.

til sverola, jeg har fulgt dit link, men fandt ikke noget driver da jeg ikke vidste hvilken af dem jeg skal vælge.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-06 15:50

enhedshåndtering - find skærmkort - højreklik på plus symbolet - så kan du se hvad dit skærmkort hedder

Godkendelse af svar
Fra : rolandkorg

Dato : 01-02-06 09:44

Tak for svaret sverola. skærmen er fin igen

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-02-06 17:21

Godt at høre............Og selvtak...

Mvh sverola