/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MediaPlay, PowerDVD, RealPlay
Fra : ks9000
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 29-01-06 11:00

Er disse programer nogen, der har ca. samme funktion - altså afspille CD, DVD m.v på computeren.

Hvis dette er tilfældet, så vil jeg også spørge om (med fare for en "religionskrig"), hvilken er nemmest og bedst at bruge.

KS9000

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 29-01-06 13:30

hej jeg syntes media player er bedst.
johnni.

Kommentar
Fra : veile2

Dato : 29-01-06 14:07

power dvd har en god opløsning i filmen så full screen er bedere med power dvd og den er ikke så svær at bruge

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 100 point
Dato : 29-01-06 15:33

Ja det er det samme som hvilken bil er bedst, Ford, Opel eller ...

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 03-02-06 22:26

Tak for svaret computersmeden.

Jeg har det nu bedst med mediaplayer - så det bliver den, jeg vil bruge fremover - jeg synes, at den opfylder mit behov bedst.

KS

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-02-06 13:41

Takker da for dine point men det var nu ikke derfor jeg skrev, det er bare altid svært at svare på hvad der er bedst, du ville kunne få mange forskellige udlægninger og jo mere man arbejder med et bestemt program jo nemmer er det at bruge og det er tit det man vil anbefale til andre.