/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dødbringende virus
Fra : 2100
Vist : 538 gange
75 point
Dato : 29-01-06 10:43

Nogen der kan finde billeder fra denne film til cover, jeg har ikke kunnet finde nogle.

Amerikansk spændningsdrama fra 2001.
(WW3/Winds of Terror)
Om bord på et krydstogt breder panikken sig med lynets hast, da en række passagerer pludselig får influenzaliggende symptomer, og det efter de første dødsfald snart står klart, at der langtfra er tale om en uskyldig influenzavirus.
For FBI-agent Larry Sullivan og hans kompagnon, den smukke Chang bliver det startskuddet på et hektisk kapløb med tiden i forsøget på at forhindre en verdensomspændende katastrofe. Og med frygten for selv at blive inficeret med det frygtelige dræbervirus lige i hælene, tager de kampen op mod en ukendt terrorgruppe, som tydeligvis ikke står tilbage for noget som helst - måske heller ikke for en tredje verdenskrig.
Instruktør: Robert Mandel.
Medvirkende: Larry Sullivan: Timothy Hutton, M.J. Chang: Vanessa Williams og John Sullivan: Lane Smith.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 75 point
Dato : 29-01-06 11:22

http://www.rottentomatoes.com/m/winds_of_terror/dvd.php?select=1
her ligger et dvd/video du måske kan bruge

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-01-06 11:33

den er sværer end som så

Her er lidt, men leder stadig

http://images-eu.amazon.com/images/P/B000085EER.01.LZZZZZZZ.jpg

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 29-01-06 12:56

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk