/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
verdens største fisk......
Fra : uro
Vist : 7253 gange
100 point
Dato : 27-01-06 20:25

Hvad er det nu verdens største fisk hedder og jeg vil gerne have et billede af den......frk.uro

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 27-01-06 20:27

Det er stadig en hvalhaj
http://theshark.dk/html/hvalhaj.htm

Godkendelse af svar
Fra : uro

Dato : 27-01-06 20:35

Tak for svaret sverola.
Jeg sagde jo at det hed en hvalhej, og jeg havde ret men du kunne dokomentere det hurtigt og tak for svaret......................frk.uro

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 27-01-06 20:57

Ja ja hvornår lærer de at høre efter hvad du siger??????

go ' week-end

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-01-06 22:29

Var det en konkurrence mellem Frk. uro og molo???

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-06 09:11

Fra : http://www.kandu.dk/spg82041.aspx

Citat
HALOOOO..... Det er IKKE MIG der har stillet dette spørgsmål?

Det må være Frk.Uro som er logget ind som mig. Jeg var i onsdags på besøg hos uro og brugte da handes computer. Der har nok været sat flueben da jeg selv loggede ind og derfor logger hun nu på som jeg.

Jeg ved godt hvad der regnes som verdens største saltvandsfisk : Hvalhajen.

Tales der om ferskvandsfisk? Er det : Piraracu (Arapaima gigas) som lever i Amazonas floden i Brazilien.

</MOLOKYLE>

..samt :

Citat
Tak for svaret sverola.

Jeg har talt med Frk.Uro ..og hun fortalte hun først var blevet opmærksom på 'miseren', da hun havde stillet spørgsmålet. Hun sagde også at hun selv havde stillet igen det med egen profil.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-06 11:08

Så er det jo godt, at man kan annullere, hva'?!

Hanne

Kommentar
Fra : uro

Dato : 29-01-06 10:53

ja ja, vi begår alle fejl og min stærke side er ikke computer og kandu, men jeg prøver og jeg vidste ikke at man kunne anulere sit spørgsmål............. nå men molo overlevede og jeg gav et par øl og nogle små igår på vores gamle cafe.............. god søndag frk. uro

ps. det er molo der har sat mit skæggede idol op............ derfor var han på min computer!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-06 13:57

Jam, det havde han jo osse lovet, igå'?!

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-06 14:04

Jo... og hvad jeg lover dét holder jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-06 15:53

Exactement cherri