/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke starte lyd/videosamta
Fra : gozimza
Vist : 344 gange
100 point
Dato : 27-01-06 16:33

HJÆLP....ligepludselig kan jeg ikke starte lyd eller videosamtale med Messenger 7.5....det virkede i morges men nu fortæller den(Messenger)mig, når jeg forsøger at jeg computeren ikke har noget lydkort eller at det ikke er valgt???Hmm det syntes jeg er spøjst for jeg kan godt høre musik med Mediaplayer...men alle de små lyde man normalt hører når f.eks en logger på Mess. de er også væk.....HJÆLP hvad kan jeg gøre for at det virker, så vi igen kan snakke med familien???

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-01-06 16:42

Måske en løsning - at geninstallere MSN.

Men prøv først at gå i Hjælp - Status på tjenesten - i Venstre side klikker du på Hjælp

Blot et forslag.

Clou

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-01-06 18:29

lav en systemgendannelse hvort du går tilbage til den senest kendte dato hvor det hele virkede.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-01-06 18:31

- Start - Alle Programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse - Følg anvisningerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-06 21:54

prøv lige at kigge under egenskaber for lyd og lydenheder - og om noget er slået fra i lydene

Annuller spørgsmålet
Fra : gozimza

Dato : 28-01-06 02:38

Jeg har desværre ikke modtaget et svar jeg kunne bruge, og annullerer derfor dette spørgsmål