/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Rygestop???
Fra : swarn
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 27-01-06 09:49

Er der en og anden der kan/har prøvet at stoppe med at ryge, ved hjælp af "Zyban" jeg har læst her på denne side om det, og jeg syntes at det har mange bivirkninger

http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1980/.cmd/ad/.ar/sa.qxknpHErkFCkBCFyntFInrExrEkJroknpGvBAk8vFRAurqNpGvBA/.c/518/.ce/1073/.p/628?PC_628__ID_ATTRIBUTE_=28103134700&PC_628__VIS_TYPE_ATTRIBUTE_=praeparat_info#1073

Hilsen Hans/Hvidovre

Jeg støtter Ønskefonden hvad med dig
www.onskefonden.dk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-01-06 13:23

Jeg arbejder som rygestop terapeut, og i den forbindelse møder jeg jo selvfølgelig mange mennesker der har forsøgt en masse andet tidligere, og endnu har jeg ikke hørt om nogen der har taget Zyban uden bivirkninger, primært af psykisk karakter, Zyban er jo oprindelig et antidepressiv, og hvis du tager dem uden at have en depression, er der meget der tyder på at chancen for at udvikle en bliver større

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-06 13:46

Swarn.....................du skal enten selv ville det - eller være tvunget til det.
Hvis du ikke har lyst til at holde op med den dejlige hyggelige stinkende osepind - så kan du heller ikke, selv med skrappe medikamenter og andet gøjl.
Glo ind i spejlet og spørg dig selv............................."skal du ryge makker eller skal du ikke".
Når eller hvis du beslutter dig for at stoppe ryningen, kan du eventuelt kontakte nogen som kan hjælpe dig over den svære tid. (flere år)
Hilsen en hensynsfuld ikke mere ryger, der er midt i en "kold tyrker".

Ps. Efter ca. 1½ år uden røg kan der nu gå flere dage hvor jeg har glemt rygetrangen.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-01-06 14:20

Den "svære" tid behøver ikke at være der

Jeg ka nkun anbefale www.easyway.dk

Og for at undgå sure opstød skal jeg huske at nævne at jeg arbejder for Easyway