/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Outlook
Fra : Fattig
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 26-01-06 19:06

Jeg har sendt et par mails, men kan ikke se disse i sendt post, hvad kan det skyldes?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-01-06 19:12

Gå ind i mail prg. op i "funktioner" ned i "instillinger" vælg "email instillinger" her sætter du "V" i "gem kopier i mappen Sendt"

Peter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 19:12

gå i funktioner - indstillinger - fanebladet send og sæt flueben i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 19:14

HOV !!! flue i gem kopi af sendte meddelelser i mappen sendt post forsvand sig på vejen ser jeg lige

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-01-06 19:16

og det her ved du så noget om miritdk (kommer bjarne nok og siger om lidt)

Nej sorry kunne ikke lade være at drille

Peter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-01-06 19:18

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-01-06 19:23

Se efter om de ligger i kladde eller udbakke.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 19:39

Der er flueben i mappen sendt og der ligger ikke noget i kladder eller udbakke.
Outlook virker efterfølgende og tilsyneladende som det skal. men der er altså 2 mails der forsvandt umidelbart efter at jeg trykkede på send, det så ud som om de blev sendt, men kan ikke ses i sendt post, det er det der er det underlige.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 19:41

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-01-06 19:41

Prøv at hoppe ind til dine mails via webmail.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 20:11

Jeg er ikke helt med emesen. hvordan?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-01-06 20:21

Der hvor du har din mailkonto kan du også se dine mails direkte fra internettet over alt i verden.
Man skal bare benytte webmail hos den udbyder som har din mail liggende.
tdc = www.mail.dk - hvis din mail hedder abc@mail.tele.dk / abc@privat.dk osv.
hotmail = www.msn.dk - hvis din mail hedder abc@hotmail.com
gmail = www.gmail.com - hvis din mail hedder abc@gmail.com
der er mange flere som jeg ikke kan huske.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 23:43

emesen.
Det er da altid godt at lære nyt, det med mail dk. det har jeg nu koblet mig på.

Men det er ikke lykkedes at finde ud af hvorfor mine afsendte mails ikke kan ses i min "sendt post".
Jeg har imidlertid fået bekræftet at de er kommet frem.

Mysteriet er der altså stadig, og har aldrig været ude for det før.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-06 17:06

Så er der kun 3 mulighedder som jeg ser det.
Du har hakket fra at den skal gemme i sendt.
Du har slettet eller flyttet de mails.
Mystikken breder sig.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 28-01-06 09:46

Tak for svaret emesen.
Mine mails nåede frem til modtageren, og det forekom kun i de to nævnte tilfælde. Så mystikken er der stadigvæk.