/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan installerer jeg XP?
Fra : gozimza
Vist : 713 gange
20 point
Dato : 26-01-06 18:27

Jeg har XP kørende nu men vil hore om jeg kan installere en gang til ovenpå, eller hvad jeg skal gøre da jeg har været et fjols og slettet nogle(mange) skrifttyper, så nu vises mange sider på nettet med en skrift der næsten ikke kan læses.....kan nogen hjælpe?

ps. jeg er ny med en computer så bær lige over med mig....tak

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 30 point
Dato : 26-01-06 18:35

Du kan reparere:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Kopier den over i word og skriv den ud.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-01-06 18:36

put xp skiven i og genstart, så kommer det af sig selv.

Kommentar
Fra : gunnar007

Dato : 26-01-06 19:29

Har du prøvet dette i explorer :

Vis - Teksstørrelse - mellem

Giver i hvertfald en større skrift, hvis den står på lille

HIlsen G

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 26-01-06 20:56

hej du kan gå ind i hjælp på din computer, så er der noget der hedder fortryd ændringer ved din computer med systemgendannelse .Det trykker du på og vælger en dato der er markeret ,før du fik problemer med din computer,så skulle den køre igen .Tror jeg!

Godkendelse af svar
Fra : gozimza

Dato : 27-01-06 00:15

Tak for svaret emesen.
Det her er en side jeg vil komme en del på, håber du kan hjælpe i fremtiden....så har jeg nok også lidt mere styr på det pointsystem...TAK

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-01-06 17:10

Jeg og andre tar det ikke så højtideligt med point, selvom der er lidt sport i det.
Du får lige så gode svar for 20 point som for 500 point.