/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
NYT ANIMATION SHOP PROGRAM ???
Fra : dorismoelsted
Vist : 1003 gange
100 point
Dato : 26-01-06 17:05

Jeg vil gerne høre om der er kommet et nyt Animation Shop program.
Det nuværende jeg har er Jasc Animation Shop 3 som var med i en pakke med paint shop 9.
Kunne godt tænke mig om der var nogen der viste om der var kommet et nyt på markedet,,,
Og hvis der er ,hvad det så hedder og evt koster.
Hilsen fra Doris

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 26-01-06 17:31

Du kan finde en opdaterings patch til animationsshop og den er free,
men jeg kan ikke se der er nogen mærkbar forskel, jeg har prøvet at fortage den opdatering uden at kunne se nogen forskel så spørsmålet er om det er nødvendigt.

Men søg på animations shop 3.02 eller 3 så vil du komme frem til det muligvis på corel draw's egen hjemmeside.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 26-01-06 17:32

Jeg kan sige det er der ikk lige pt.. men jeg kan da albefalde et andet animation program som hedder Ulead GIF animatior 5.. dog en lille anelse svær men hurtigt at finde ud af når man har lært det.. og der findes vist også tutorials (opgaver) på nettet.. deres side hedder - http://www.ulead.com/runme.htm

knus
angel

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-06 18:02

Tak for tippet Angel vi snakkes på et andet medie.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 18:38

og så er der lige gratis versionerne - bla movies 13 på www.jansfreeware.com

Kommentar
Fra : dorismoelsted

Dato : 26-01-06 18:44

Tak Angel og meritdk.
Kikker lige på begge tilbud.

Godkendelse af svar
Fra : dorismoelsted

Dato : 26-01-06 21:57

Tak for svaret bevi54.
Kom til at trykke på bevi54..... Det skulle havde været angel.
Sorry sorry angel.Jeg var åbenbart ikke vaks nok til at se ordenligt på knappen.
Tak også til i andre .
Godnat til jer fra Doris