/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
kopie af paint shop pro
Fra : kissan
Vist : 567 gange
186 point
Dato : 26-01-06 11:52

Er det muligt at en eller anden kan hjælpe med en kopi,da jeg
desværre ikke har så mange kroner som det jo koster!!!!
Knus fra Kirsten

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-01-06 12:01

De har tidligere været gratis med div. computer blade. Jeg har en gammel udgave, som jeg stadigt bruger, og den opfylder mit behov.
Så prøv at finde en, der har gamle cd'er fra computerblade liggende, måske er du heldig.

MVH

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-01-06 12:03
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 186 point
Dato : 26-01-06 12:07

Paint Shop Pro 8.01 som shareware: http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=billedbehandling&prog=791

..andre free/shareware programmer sammesteds : http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=billedbehandling

Et anbefalelsesværdigt af slagsen (freeware) er FotoFiltre : http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 12:09

den har så vidt jeg ved aldrig været gratis nogen steder - men er blevet tilbudt som prøveversion.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-01-06 12:17

Det kan godt være, at det er en prøveversion jeg har, men den fungere altså fuldstændigt OK.
Og som jeg nævnte dækker den rigeligt mit behov, til billedbehandling osv. (også til hjemmeside produktion).

MVH

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-01-06 12:18

Brug Molokyles link til PhotoFiltre og hent den danske sprogfil som bare kopieres ind i den mappe hvor programmet bliver installeret.
Et nemt og alsidigt program. Jeg har PhotoShop, men anvender alligevewl PhotoFiltre mest fordi det er enkelt og nemt at overskue.
Du kan også se på det her: http://www.photofiltre.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 12:21

der er vist nogen der måske misser noget -det er paint shop- så spørger vil nok kunne lave animationer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-01-06 12:31

Det var da et voldsomt program for at lave animationer, der findes mange freeware gif animationsprogrammer.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-01-06 12:38

Det er også paint shop jeg henviser til. Om den kan lave animationer, ved jeg ikke, da jeg aldrig har haft brug for dette.

MVH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-06 12:41

miritdk -> Fortæl mig lige en gang til hvad jeg har misset? Dato : 26-01-06 12:07

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-01-06 12:59

Molokyle >PaintShopPro 8.01 virker fint som du har linket til kl. 12.07, og der er tilsyneladende ingen begrænsninger i den prøveversion.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 26-01-06 13:04

Tak for svaret molokyle.det var lige DET!!!!!!
Hilsen fra KIRSTEN