/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny dansk Folk/Rock cd?
Fra : Fattig
Vist : 646 gange
250 point
Dato : 26-01-06 09:40

Hørte uddrag af numre fra en ny dansk Folk/Rock cd i radioen. den indeholder 19 numre og udsendes til forskellige musiksteder i Europa som "reklame". Hvor kan den købes, og hvad hedder den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-06 09:48

Hvilken dag har du hørt den i radioen, og på hvilket program?? p3 har playlister hvis det kan hjælpe, Jeg har fundet denne side, med kommende cd'ere, jeg ved ikke om der er noget du kan genkende??

http://www.e-boghandel.dk/shop/news.asp?typeid=2&categoryid=1698&show=coming

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-01-06 09:59

Jeg ahr ikke selv hørt noget om den nævnte cd, men du kan kontakte Musik Eksport Danmark på www.mxd.dk og se, om der skulle stå noget, du kan genkende. Ellers kan du sikkert får svar på dit spørgsmål ved at kontakte dem på mail via info@mxd.dk - foreningen har med det meste danske undergrundsmusikeksport at gøre....

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 26-01-06 10:42

prøv at høre PIPERHOUSE

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-01-06 11:05

Den cd jeg efterlyser er med forskellige danske grupper/kunstnere, og er udgivet i 2006

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-06 11:30

Det ville hjælpe meget, hvis du kunne fortælle på hvilket program, du har hørt den.

Accepteret svar
Fra : postkort

Modtaget 250 point
Dato : 01-02-06 11:07

Det er sandsynligvis Folk Music From Denmark, som er en promotion-cd, der kun udsendes til radiostationer og arrangører.

Hvis det er den cd, kan du ikke købe den.

Spørg hos Folkemusikkens Fælles Sekretariat om årets udgave af Folk Musc From Denmark er udsendt, på hjemmesiden kan man ikke se det.

http://www.folkmusic.dk/view.php3?SectionID=588&ContentID=2338&ParentIDs=/588/

Folkemusikkens Fælles Sekretatiat
ffs@folkemusik.dk

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 01-02-06 15:43

Tak for svaret postkort.

Ærgerligt at denne cd ikke kan købes.