/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Norton><Norman
Fra : risvej07
Vist : 930 gange
100 point
Dato : 26-01-06 07:50

Jeg købte en computer hvor Norton var preinstaleret, det slettede jeg og instalerede Norman. Men min computer vil ikke gå på alle hjemmesider, fx er der ikke noget problem med degulesider, hvorimod computeren ikke vil gå på MSN??? Vi har prøvet at sytsemgendanne, og det lykkedes,det hele fungerede, men så næste gang vi startede computeren ville den ikke igen??.
HVad dælen do we do???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-01-06 08:11

Du har helt sikkert ikke fået slettet alt fra Norton.
Gå ind på deres hjemmeside, der burde ligge et program, der sletter alle spor af Norton.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-01-06 08:13

Og så har du muligvis configureret din firwall forkert, på Norman.

Accepteret svar
Fra : jabus

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-06 08:38

Se denne side, allersidste indlæg.
http://www.techsupportforum.com/computer/topic/33064-1.html

Ifølge ham, løste Microsoft Windows Script 5.6 (Windows 2000, XP) problemet:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/downloads/list/webdev.asp

Tag det øverste link og vælg dansk på næste side.

Fundet andetsteds

Link 2
Dette lille program fjerner norton fuldstændigt.

Du trykker bare åben på dette program, så fjerner den norton for din computer. nemt og simpelt:
http://www.majorgeeks.com/download3077.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-06 09:40

hvis det ikke er rester af norton - så sidder der sikkert en blokering i din firewall der skal låses op.
Det kan også være din popup-blokker og så hjælper det ofte med at blot bruges ctrl samtidig som du klikker dig ind.

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 26-01-06 16:26

Tak for svaret jabus.

Kommentar
Fra : jabus

Dato : 26-01-06 19:01

Fint fint