/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Labels til klistermærker
Fra : syvstenforever
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 25-01-06 22:22

Jeg syntes selv jeg har fundet på en god ide men til den skal jeg bruge nogle labels der er runde og som har en diameter på 26mm. Det lader til at være meget svært at finde, så jeg vil gerne høre om der er nogle har inde der har et godt forslag til hvor jeg kan få disse.

Det vil helt klart være et plus hvis det er i danmark

mange tak
Thomas

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 25-01-06 22:27

kontakt det lokale trykkeri da de har adgang til flere etiketter en dem du kan købe i den almindelige kontorforsyning hvis etiketterne ikke findes kan de lave nogle til dig iden form du har lyst til hvordan de skal se ud husk at spørge om prisen hvis den er for høj kavn du evt. prutte om den

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 25-01-06 22:43

Skal det lige nøjagtig være 26mm ?

Prøv evt. at kontakte: http://www.labelhouse.dk/

Rul ned til [Etiket efter dit mål]

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-02-06 22:47

Fandt du nogen der kunne lave etiketter efter dine ønsker?

Godkendelse af svar
Fra : syvstenforever

Dato : 21-03-06 10:47

Tak for svaret berpox.