/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Fedt Flash Logo til min hjemmeside kandu
Fra : kreller
Vist : 760 gange
40 point
Dato : 02-08-01 15:27

Hej hej
Kan du lave et fedt flash logo til min hjememside logoet skal indeholde mørke og lyse farver og gerne være levende altså have nogen effekter....

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 40 point
Dato : 02-08-01 19:30

Jeg har selv fået lavet FED flash her for point...

http://www.eksperten.dk/kategori/20

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 02-08-01 19:59

Kan du give et link til din hjemmeside så vi kan se stilen?

Gandalf

Kommentar
Fra : kreller

Dato : 03-08-01 10:03
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-08-01 00:28

Hvordan lave et "Flash logo"? Mener du animere dit _nuværende_ logo eller
lave et _nyt_ logo i Flash og animere eller tilsætte det nogle effekter?

kreller <kreller.news@kandu.dk> skrev i en
news:vwca7.334$xn.61446@news010.worldonline.dk...
> Hej hej
> Kan du lave et fedt flash logo til min hjememside logoet skal indeholde
> mørke og lyse farver og gerne være levende altså have nogen effekter....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kreller

Dato : 05-08-01 10:23

Helt nye flash logo ikke den som jeg har nu

Kommentar
Fra : kreller

Dato : 05-08-01 10:24

jka og tilsætte flash effekter animere nogen effekter....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-01 15:39

Hej Kreller
Nej jeg kan desværre ikke hjælpe Dig, men når Du får et svar,
vil jeg meget gerne se det.
Mvh Jimmy
kreller <kreller.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vwca7.334$xn.61446@news010.worldonline.dk...
> Hej hej
> Kan du lave et fedt flash logo til min hjememside logoet skal indeholde
> mørke og lyse farver og gerne være levende altså have nogen effekter....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : dudek

Dato : 04-10-01 08:14

Hej

Selvfølgelig kan jeg lave et fedt flash logo.. Kom med teksten, som skal stå i logoet.. og størrelsen på logoet, så går der kun kort tid :)

/Bo Dudek
www.elinette.com
www.natholdet.vejle.net
http://users.cybercity.dk/~dsl10138