/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express fejlkode
Fra : ladegaardsparken
Vist : 814 gange
300 point
Dato : 25-01-06 18:14

kan pludselig ikke sende eller modtage mail mere med outlook express,har undersøgt indstillinger de ser ud til at være iorden.har også prøvet at afindstalere og har også fjernet virusprogram men intet hjælper,skriver denne fejl : Serveren returnerede en fejl. Konto: 'berg1.fthmail.dk', Server: 'berg1.fth.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC90. Er der en der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-01-06 18:21

nok bare serveren der er nede , mon ikke den kommer til at virke igen inden længe

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 310 point
Dato : 25-01-06 18:22

test dine indstillinger igen

skal der ikke være @ i det konto navn??

Det ser heller ikke ud til at du har fjernet dit antivirus korrekt. Prøv at fjerne det igen og kør en regcleaner.

Men prøv først at gennemgå dine indstillinger.

Hvilken udbyder har du??

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-06 18:29

Som han siger, tjek dine indstillinger

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 25-01-06 18:29

fth dansk bredbaand Serveren er ikke nede, kan godt gå ind på min webmail. Nettet fungere også ok.

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 25-01-06 18:36

Tak for svaret troldenesdhb.MEN DET VIRKER STADIGVÆK IKKE HAR DU IKKE ANDRE IDEER.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-06 18:37

Skal det ikke være @ i stedet for punktum i din konto?
Så det bliver: berg1@fthmail.dk

Der hvor du trykker send/modtag
Klik på den lille pil ved den og prøv først at trykke
Hent alle
Send alle

Er det begge den afviser??

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-06 18:40

Du er kommet til at acceptere svaret uden at du har fået det løst.

Ærgerlig fejl fra din side.
Har du flueben i : Min server kræver godkendelse

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 25-01-06 18:46

nej det har ikke noget at gøre med @ da det står før berg1.fthmail.dk

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-01-06 19:00

men stadig hvilken udbyder har du??

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 25-01-06 19:48

Er det alt hvad du vil sende og modtage, du får fejlmeldinger på???

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 26-01-06 11:00

slettede outlook express for 10 gang og nu virker det,ved ikke hvor fejlen var.Tak til alle der forsøgte at hjælpe mig.